قطعی برق روستاهای کردستان رفع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: در پی بارش سنگین برف، یخبندان و وزش شدید باد، ۴۱ روستای استان کردستان که دچار قطعی و اختلال برق شده بودند با تلاش جهادی نیروهای این شرکت در کمترین زمان ممکن برقدار شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان، هیوا لهونیان با اشاره به اینکه در پی بارش سنگین برف، وزش شدید باد و یخبندان در روستاهای صعب‌العبور با قطعی برق مواجه بودیم، اظهار کرد: با حضور به موقع و تلاش جهادی اکیپ‌های عملیاتی که از قبل در حال آماده‌باش بودند، در همان لحظات اولیه ۲۹ روستا رفع خاموشی شد و در کمتر از ۲۰ ساعت همزمان با بازگشایی راه‌های مواصلاتی، شبکه برق ۱۰ روستای دیگر نیز به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: همچنین به دلیل شرایط برف و کولاک و یخبندان حاکم بر منطقه، در کمتر از ۷۲ ساعت برق دو روستای تازه آباد و علی آباد در منطقه سارال دیواندره با تلاش نیروهای عملیاتی برق شهرستان سنندج به شبکه سراسری برق متصل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به جزئیات قطعی برق روستاها که در چند روز اخیر در این استان اتفاق افتاد، گفت: این ۴۱ روستا در سطح استان که با قطعی برق ناشی از بارش سنگین برف و وزش شدید باد مواجه بودند در حوزه شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، دیواندره و مریوان بودند که با تلاش جهادی نیروهای این شرکت برق‌دار شدند.

لهونیان خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی و واحدهای عملیاتی و اتفاقات روستایی برق شهرستان سنندج با بهره‌گیری از ماشین‌آلات سنگین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و لشکر ۲۸ پیاده کردستان در راستای بازگشایی مسیر، توانستند بخشی از مسیر را بپیمایند تا نسبت به برق‌دار کردن روستاهای تازه آباد و علی آباد منطقه سارال دیواندره اقدام کنند.

کد خبر 720583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.