توقیف لندکروز ۱۰۰ میلیاردی قاچاق توسط پلیس فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی، یک خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در یکی از خیابان‌های شیراز توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده اظهار کرد: مبارزه با معضل قاچاق و ورود غیرمجاز هرگونه کالا به کشور یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است که در همین رابطه مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات فنی از تردد یک تویوتا لندکروز قاچاق در یکی از خیابان‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و خودرو مذکور را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و چند بار اخطار، با توجه به عدم توجه راننده، مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح لاستیک خودرو را مورد هدف قرار دادند و منجر به پنجر شدن لاستیک‌ها شد.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه با توجه تاریکی هوا راننده خودرو را رها و به سمت کوچه‌های اطراف متواری شد، تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که لندکروز قاچاق و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ارزش خودرو توسط کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با توجه به شناسایی مالک، تلاش برای دستگیری وی با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 720577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.