پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی سیستان و بلوچستان مطلوب است

وزیر کشور با بیان اینکه هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان رصد و پیگیری پروژه‌های مهم تجاری، مرزی، صنایع و کشاورزی استان است، گفت: به واسطه روحیه جهادی و انقلابی استاندار، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی این استان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد وحیدی امروز _سه‌شنبه، بیست‌وششم دی_ اظهار کرد: هدف از سفر به سیستان و بلوچستان، رصد و پیگیری پروژه‌های مهم آبی، تجارت مرزی، راهسازی، صنایع تولیدی، کشاورزی، دامپروری و… در این استان است.

وی ادامه داد: از دیگر مسائل مهمی که در این سفر پیگیری می‌شوند بررسی آخرین وضعیت مرزها، نیازهای مرزی و بازارچه‌های مرزی است.

وزیر کشور تصریح کرد: مسئله آب یکی از موضوعات مهم و اصلی استان است که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است و ما نیز پیوسته در حال رصد و پیگیری آن هستیم.

وحیدی گفت: ظرفیت مرزی استان سیستان و بلوچستان نسبت به گذشته فعال‌تر و با ساماندهی بهتری در حال انجام است که در همین زمینه برخی از مرزها مانند ریمدان که در گذشته راکد بوده‌اند، اکنون فعال شده‌اند.

وی تاکید کرد: تجارت ما و کشور پاکستان امر مهمی است که یکی از واسطه‌های مهم آن ظرفیت مرزهای دو کشور است که در وضعیت خوبی قرار دارند و یقیناً در حجم تجارت و معیشت ما تأثیرگذار است.

کد خبر 720572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.