برندسازی آب‌های درمانی اردبیل در سطح بین‌المللی ادامه دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سازمان‌دهی شبکه آب‌های درمانی کشورهای عضو اکو پیشنهاد اردبیل بود که در نشست وزرای گردشگری این کشورها مورد موافقت قرار گرفت و می‌تواند نقطه آغازی دوباره برای برندسازی آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر امروز _سه‌شنبه، بیست‌وششم دی_ در نشستی که با محوریت آب‌های درمانی برگزار شد، اظهار کرد: با تصویب بیانیه اردبیل در نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو، اردبیل به عنوان مرکز راهبردی شبکه آب‌های درمانی کشورهای عضو تعیین شده است.

وی افزود: سازمان‌دهی شبکه آب‌های درمانی کشورهای عضو اکو پیشنهاد اردبیل بود که در نشست وزرای گردشگری این کشورها مورد موافقت قرار گرفت و می‌تواند نقطه آغازی دوباره برای برندسازی آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های چشم‌گیر استان در حوزه آب‌های درمانی، زمینه سرمایه‌گذاری‌های جدی در این حوزه وجود دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در استان استقبال می‌کند.

محمدی ادیب ادامه داد: نخستین سمینار گردشگری سلامت نیز در همین راستا و به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت و آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی برگزار و مورد توجه قرار گرفت که نشان دهنده جایگاه اردبیل در این حوزه‌ها است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل ادامه داد: کارهای مشترکی با کشورهای مختلف از جمله ترکیه و سایر کشورهای همسایه و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای فصل گردشگری پیش رو در حال انجام است تا شاهد افزایش گردشگران ورودی به استان باشیم.

کد خبر 720561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.