تمرین‌های صبحگاهی در غرب شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان و با بهره‌گیری از مربیان مجرب تمرین‌های صبحگاهی و عصرگاهی در محل امام‌زاده سلطان سبزپوش غرب شهرکرد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، ماشالله ایزدی امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در جلسه کمسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرکرد که با موضوع ورزش همگانی برگزار شد، اظهار کرد: سبک زندگی ماشینی و سوق جوامع به سمت صنعتی شدن باعث کم شدن تعاملات اجتماعی و کم‌تحرکی و از بین رفتن ابتکار عمل شده است.

وی افزود: حضور همه اقشار و سنین یکی از ویژگی‌های مهم ورزش همگانی است، توسعه ورزش همگانی در شهر موجب بالارفتن امید به زندگی، شور نشاط، پرشدن اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شهرکرد با بیان این‌که شهرداری در توسعه ورزش شهروندی رسالت‌هایی دارد، تصریح کرد: پارک‌ها یکی از مکان‌های بسیار مناسب برای توسعه ورزش‌های همگانی هستند، شهرداری باید جهت توسعه این نوع ورزش تلاش کند.

وی ادامه داد: با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان و با بهره‌گیری از مربیان مجرب تمرین‌های صبحگاهی و عصرگاهی در محل امام‌زاده سلطان سبز پوش غرب شهرکرد برگزار خواهد شد.

ایزدی بیان کرد: در تلاش هستیم با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی المپیاد محلات را برگزار کنیم که نیازمند یک سری اقدامت از سوی شهرداری شهرکرد است.

جایگاه ورزش شهروندی در شهرداری پررنگ‌تر شود

مرتضی محمدیان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان در این نشست اظهار کرد: ذات شهرداری‌ها توسعه ورزش شهروندی است و باید جایگاه ورزش شهروندی در شهرداری پررنگ‌تر شود.

وی اضافه کرد: در زمینه ورزش همگانی در شهرکرد و شهرداری باید یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت چیده شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان تاکید کرد: در مسیر بین چالشتر و شهرکرد امکان ایجاد یک فضای کندروی دوچرخه سواری وجود دارد، اگر بستر در اختیار هیئت ورزش‌های همگانی قرار گیرد، امکان توسعه این ورزش در شهر وجود دارد.

کد خبر 720550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.