قیمت سنگ مزار ارزان در تهران

سنگ قبر یاد بودی برای عزیز از دست رفته است که نمای ظاهری، قیمت سنگ مزار و جنس آن اهمیت زیادی برای خانواده متوفی دارد.

خانواده‌های متوفی می‌توانند با توجه به شرایط مالی خود سنگ مزاری قیمت ارزان یا گران قیمت را تهیه کنند. امروزه از سنگ های مختلفی همچون سنگ های مصنوعی، گرانیت، مرمر و مرمریت برای ساخت سنگ مزار استفاده می‌شود که قیمت هرکدام از آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

افزودن امکاناتی نظیر باغچه در کنار مزار هزینه بالاتری را می‌طلبد که بسیار از مشتریان برای زیباتر دیده شدن قبر مزار عزیز خود، این طرح را انتخاب می‌کنند.

قیمت سنگ مزار ارزان و ساده

قیمت سنگ مزار ارزان در تهران

امروزه سنگ های بسیاری در انواع مختلف در بازار وجود دارند که قیمت آن‌ها با یکدیگر یکسان نیست. از سنگ های پرفروش موجود می‌توان به سنگ های مرمر، گرانیت مدل برزیلی و مرمر سیاه اشاره کرد. مرمر دانه ریز و مرمر آهک نیز محبوبیت بالایی در زمینه ساخت قبر دارند. سنگ گرانیت سیمین اصفهان قیمت مناسبی دارد و کیفیت آن بسیار بالا است.

اگر به دنبال سنگی با قیمت بسیار مناسب هستید، سنگ گرانیت مدل نطنز بهترین انتخاب برای شماست؛ زیرا ابعاد و مدل های گوناگونی دارد و به عنوان ارزان ترین سنگ مزار سناخته شده است. سنگ های گرانیت با توجه به دوام بالایی که دارند، نمای ظاهری زیباتری نیز دارند. شما می توانید قیمت روز انواع سنگ مزار را در سایت جنت نوینjannatnovin.com مشاهده کنید.

قیمت سنگ قبر باغچه دار

سنگ های مرمر، گرانیت و نانو از سنگ های پرطرفدار برای قبر در بازار هستند که قیمتی بالاتر از سایر سنگ‌ها دارند. معمولا مشتریانی که درخواست طراحی باغچه در کنار قبر می‌کنند، این سنگ ها را برای مزار انتخاب می نمایند.

البته طراحی باغچه در کنار مزار هزینه جداگانه دارد و هزینه سنگ نیز جداگانه محاسبه خواهد شد؛ پس از نظر انتخاب جنس سنگ شما قدرت انتخاب بالاتری خواهید داشت. قیمت سنگ مزار باغچه دار یقینا بالاتر از نوع معمولی آن است؛ زیرا زمان زیادی را برای ساخت و طراحی می‌طلبد. البته باغچه در ابعاد مختلفی ساخته می شود که قیمت آن متفاوت خواهد بود. نوع طراحی باغچه نیز دارای سطح های مختلفی از معمولی تا لوکس است که انتخاب آن بستگی به سلیقه و توان مالی مشتری دارد.

قیمت سنگ قبر معمولی

تورم و نوسانات بازار در قیمت سنگ قبر نیز تاثیر زیادی گذاشتند. امروزه بیشتر سنگ هایی که برای مزار در نظر گرفته می شود، افزایش قیمت داشتند و این موضوع سبب شده تا مشتریان همواره به دنبال سنگ مزار با قیمتی مناسب باشند. در واقع شما باید با توجه به بودجه خود سنگ را تهیه کنید؛ از این رو برای پرداخت هزینه کم باید به دنبال سنگ قبر های معمولی باشید. بدون تردید سایر سنگ های قبر که امکاناتی همچون نقوش مختلف یا باغچه دارند، قیمت بالاتری خواهند داشت.

سنگ قبر هایی از نوع سنگ های مصنوعی، کوارتزیت، تراولتن، گابرو و دیوریت از سنگ های ارزان قیمت در بازار هستند. این سنگ ها به‌دلیل قیمت مناسبی که دارند برای هر نوع توان مالی مناسب خواهند بود. البته کیفیت و دوام هرکدام از آن ها در برابر فرسایش، شکستگی و عوامل محیطی یکسان نیست. قیمت هر کدام از این سنگ ها متفاوت است از این رو قبل خرید به نوع سنگ مزار و قیمت روز آن توجه کنید.

قیمت سنگ قبر در بهشت زهرا

عوامل و فاکتور های مختلفی در رنج قیمت سنگ مزار در بهشت زهرا تاثیرگذار هستند. از عوامل مختلف موثر بر قیمت سنگ قبر می‌توان به فاکتورهایی نظیر ابعاد سنگ مزار، جنس سنگ، ضخامت سنگ قبر و نقوش طراحی شده روی آن اشاره کرد. بدون تردید حکاکی و درج سخنانی مطلوب با خطی خوش روی سنگ قبر قیمت بالاتری خواهد داشت. البته تنوع قیمت سنگ مزار در بهشت زهرا آنقدر بالاست که مشتری قدرت انتخاب بالایی باتوجه به بودجه مالی خود خواهد داشت. البته در هنگام خرید قبر در بهشت زهرا به قوانین و مقررات آرامستان بهشت زهرا توجه داشته باشید تا بعدا هزینه‌های اضافی برای خرید سنگ قبر جدید را متحمل نگردید.

قیمت و خرید سنگ قبر در تهران از جنت نوین

قیمت سنگ مزار ارزان در تهران

جنت نوین با در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای دارندگان کارت اهدا عضو ( افراد حامی انجمن اهدای عضو) و خدمات رایگان برای افراد بی بضاعت و با فروش قیمت سنگ مزار ارزان در تهران توانسته است خود را از دیگر رقبا متمایز نماید.

طراحی‌های نوین از سنگ مزار، به گونه‌ای ارتقاء یافته است که جلوی نگاه نیک‌منظرانه ما در قبال درگذشتگان را گرفته است. از سال 1375، این مجموعه در حوزه طراحی و ساخت انواع سنگ‌های قبری از قبیل گرانیت، مرمر، مرمریت و حتی سنگ‌های مصنوعی، با بهره‌گیری از تیم متخصص و با تجربه، تلاش کرده است تا بهترین خدمات را ارائه دهد و قلب‌های مشتریان خود را با آرامش و اطمینان پر کند.

سخن پایانی

تنوع قیمت سنگ مزار ارزان در تهران برای خانواده‌های متوفی، قدرت انتخاب بالا جهت خرید سنگ مزار ایجاد کرده است. با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت انواع سنگ مزار دیگر بسیاری از افراد نمی‌توانند، سنگی برای قبر عزیز خود خریداری کنند.

سنگ مزار بایستی علاوه‌بر قیمت مناسب، کیفیت مقبولی نیز داشته باشد تا به مرور زمان دچار شکستگی و فرسایش نشود، از این رو هنگام خرید سنگ قبر علاوه‌بر قیمت به کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید.

کد خبر 720520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.