بهترین دستگاه برای از بین بردن جای جوش؛ معرفی بهترین دستگاه ها!

جوش و آکنه یکی از مشکلات پوستی رایج  بین جوانان و بزرگسالان است که باعث ایجاد رد و اسکار روی پوست می‌شود.

براساس گزارش کلینیک یورومد دبی، حدود 80 درصد افراد بین 11 تا 30 سال به‌دلیل مسائل ژنتیکی، رژیم غذایی و استرس به آکنه دچار می‌شوند و یک پنجم از آن‌ها برای رفع رد و جای جوش باید به پزشک متخصص مراجعه کنند؛ بنابراین، رفع جای جوش یکی از دغدغه‌های زیبایی افراد است.

در این مقاله، قصد داریم چهار دستگاه از بین بردن اسکار و رد آکنه را معرفی کنیم و به مقایسه و ارزیابی آن‌ها بپردازیم. این دستگاه‌ها عبارت‌اند از: VURTUE RF, AGNES,CO2 و میکرودرم ابریژن. هدف از این مقاله بررسی اطلاعات مفید و روش‌های درمان هر دستگاه است. همچنین در این متن به نکات مهمی مانند: انتخاب دستگاه مناسب بر اساس نوع و شدت جای جوش، هزینه و زمان بهبودی، احتیاطات و مراقبت‌های پس از درمان و راه‌های پیشگیری از ایجاد جای جوش جدید اشاره خواهیم کرد تا بهترین تصمیم‌ را بگیرید. تا انتهای این مقاله کاربردی و رهایی از جای جوش‌هایتان همراه ما باشید.

دستگاه VIRTUE RF؛ یک روش نوین و پیشرفته برای رفع جای جوش

ویرچو آر اف یکی از روش‌های نوین و پیشرفته درمان رد آکنه و بهترین دستگاه برای درمان اسکار جوش است. ویرچو آر آف (Virtue RF)، انرژی فرکانس‌رادیویی (RF) و فناوری‌های میکرونیدلینگ را ترکیب می‌کند تا جراحات ریزی در پوست ایجاد کند. این کار با افزایش فعالیت کلاژن، الاستین و فیبروبلاست باعث تحریک فرآیند بهبود طبیعی پوست می‌شود. این دو پروتئین مسئول انعطاف‌پذیری و جوانی پوست هستند و با کاهش آن‌ها، پوست شروع به چروک‌شدن و افتادن می‌کند. با افزایش کلاژن و الاستین، پوست صاف‌تر و جوان‌تر و جای جوش‌های عمیق و سطحی کمرنگ می‌شوند. مزایای دستگاه ویرچو عبارت‌اند از:

- اثربخشی بالا: این دستگاه تا 80 درصد جای جوش‌ها را رفع می‌کند و نتایج آن ماندگار است.

- زمان بهبودی کوتاه: ویرچو نیاز به بی‌حسی یا بستری ندارد و فقط باعث قرمزی و خارش ملایم پوست می‌شود که در عرض چندساعت تا چندروز بهبود می‌یابد.

- عوارض جانبی کم: دستگاه ویرچو خطر عفونت، تیرگی، بی‌شکلی یا بی‌حسی پوست را کاهش می‌دهد و برای همه سنین مناسب است.

برای دیدن نتایج مطلوب از این دستگاه نیاز به چندین جلسه درمان دارید که با نظر پزشک 3 تا 6 جلسه طول خواهد کشید. هر جلسه معمولا 30 تا 60 دقیقه خواهد بود و بین هر تراپی باید 4 تا 6 هفته فاصله باشد.

دستگاه لیزر CO2؛ رفع اسکار آکنه و درمان جوش‌های سطحی

دستگاه CO2 یکی از روش‌های ابلیتیو (سطحی) درمان جای جوش است که با استفاده از انرژی لیزر، لایه بالایی پوست را برداشته و باعث ترمیم بافت زیرین می‌شود. این دستگاه جای جوش‌های عمیق را کاهش می‌دهد. زمان بهبودی با دستگاه CO2 طولانی و احتمال عفونت و تیرگی پوست بالا است.

تعداد جلسات درمان جای جوش با دستگاه CO2 باتوجه‌به شدت و محل جای جوش توسط پزشک تعیین می‌شود. هر جلسه 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد و برای کاهش درد، بی‌حسی موضعی یا عمومی صورت می‌گیرد. پس از درمان، پوست شما قرمز، متورم و حساس خواهد بود و امکان دارد ترشحات خونی یا مایع داشته باشید. شما باید پوست خود را با آب و صابون ملایم بشویید، از کرم‌های ترمیم‌کننده استفاده کنید و مراقبت‌های پس از درمان را انجام دهید. بهبود کامل پوست شما یک تا دو هفته طول می‌کشد و پس‌ازآن لایه‌های مرده پوسته پوسته جدا می‌شود. دراین‎حین از قرارگرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید و کرم ضد آفتاب با فاکتور بالا بزنید. نتایج درمان عموما بعد از چند ماه مشخص می‌شوند و تا چند سال دوام دارند.

بهترین دستگاه برای از بین بردن جای جوش؛ معرفی بهترین دستگاه ها!

دستگاه اگنس؛ راه‌حل دائمی رفع جای جوش برای مادران شیرده

دستگاه اگنس یک روش نوین در درمان آکنه و جای جوش است. این دستگاه بااستفاده‌از امواج رادیوفرکانسی تک‌قطبی و دوقطبی و سوزن میکروعایق یک‌بار مصرف در داخل پوست نسبت‌به ازبین‌بردن جای آکنه اقدام می‌کند. این ترکیب منحصربه‌فرد از فناوری، به دستگاه این امکان را می‌دهد تا به‌طوردقیق و هدفمند در مناطق موردنظر پوست اعمال شود. تعداد جلسات درمان با دستگاه اگنس باتوجه‌به نظر پزشک متخصص تعیین می‌شود.

دستگاه اگنس یک راه‌حل دائمی و ایمن برای بزرگسالانی است که از آکنه مزمن رنج می‌برند و با داروهای موضعی یا خوراکی، دچار عود آکنه یا عوارض جانبی شده‌اند. این روش برای کسانی که مایل به مصرف داروهای خوراکی مانند مادران شیرده نیستند یا افرادی که حتی با لیزرهای گران‌قیمت نیز دچار آکنه مجدد شده‌اند، گزینه مناسبی است.

دستگاه میکرودرم ‌ابریژن؛ تحریک رشد مجدد پوست برای درمان آکنه

دستگاه میکرودرم‌ ابریژن یکی از روش‌های مکانیکی درمان جای جوش است که با استفاده از ذرات خرد شده، لایه بالایی پوست را از بین می‌برد و باعث تحریک رشد پوست جدید می‌شود. این دستگاه جای جوش‌های سطحی را از بین برده و پوست را روشن می‌کند، میکرو ابریژن برای جای جوش‌های عمیق تاثیر چندانی ندارد. همچنین این دستگاه ممکن است باعث خشکی، قرمزی و حساسیت پوست شود.

برای درمان با دستگاه میکرودرم‌ ابریژن، معمولا به 5 تا 12 جلسه نیاز دارید. هر جلسه 15 تا 30 دقیقه طول خواهد کشید و بدون نیاز به بی‌حسی انجام می‌شود. در طول جلسه، یک دستگاه کوچک با فشار بالا ذرات خرد شده را روی پوست بخش کرده و با یک مکنده، پوست مرده و ذرات را جمع می‌کند. پس از جلسه، پوست شما ممکن است کمی قرمز و متورم باشد، اما این علائم در عرض چند ساعت یا روز بهبود می‌یابند. در طول درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید و کرم ضد آفتاب بزنید.

بهترین دستگاه برای از بین بردن جای جوش؛ معرفی بهترین دستگاه ها!

بهترین دستگاه‌های روز دنیا را برای از بین‌بردن جای جوش از آفاطب تهیه کنید

در این مقاله به‌طور جامع به بررسی 4 دستگاه مدرن روز دنیا از جمله دستگاه آنتی‌آکنه ویرچو، میکرودرم‌ابرژن، اگنس و لیزر CO2 پرداختیم. در مورد تعداد جلسات درمان لازم با هر متد، مزایا و عوارض آن صحبت کردیم. برای برخورداری از بهترین تاثیر برای رفع جای جوش باید به مراکزی مراجعه کنید که از مجموعه کامل دستگاه‌های به‌روز استفاده می‌کنند تا بهترین متد را مناسب بافت پوست شما پیشنهاد دهند. همچنین اگر از صاحبان این مراکز هستید میبایست برای جلب رضایت مشتریان خود از دستگاه‌های اثربخش با گارانتی معتبر استفاده کنید. آفاطب واردکننده و فروشگاه معتبر انواع دستگاه‌های طبی و پزشکی است. با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس afateb.com از خدمات مشاوره رایگان، گارانتی شرکتی و ضمانت اصالت کالا بهره‌مند شوید.

کد خبر 720516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.