رفع موانع ۲۰۹ واحد تولیدی استان سمنان در ۹ماه نخست سال جاری

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رفع موانع ۲۰۹ واحد تولیدی این استان در ۹ ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، یادگار احمدی در شصت‌وپنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: طی ۹ ماه ابتدایی سال‌جاری مشکلات ۲۰۹ واحد تولیدی در جلسات این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته که در جهت رفع موانع ۳۶۵ مصوبه به تأیید اعضای کارگروه رسیده است.

وی افزود: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل، ۶۸ مصوبه مربوط به تأمین مالی، ۱۵۴ مورد مربوط به تسهیلات، ۶۹ مصوبه مربوط به امور زیربنایی، ۹ مصوبه مربوط به امور مالیاتی، ۱۲ مصوبه مربوط به تأمین اجتماعی و مابقی سایر است که ۶۸ درصد مصوبات اقدام و ۳۲ درصد نیز در دست اقدام است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی صنعتی استان سمنان، خاطرنشان کرد: در این نشست که با حضور اعضای کارگروه و مدیران بانک‌های عامل برگزار شد، مشکلات و موانع بانکی و زیربنایی پنج واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت.

احمدی تصریح کرد: ارائه گزارش بانک‌های عامل استان درخصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی، ارائه گزارش کارگروه رشد تولید توسط اداره کل صمت استان و ارائه گزارش پیگیری مصوبات و عملکرد ۹ ماه سال‌جاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از دیگر دستورات کار این جلسه بود.

کد خبر 720504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.