برگزاری جشن خودکفایی ۱۵۵۰ خانواده از مددجویان کمیته امداد سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: جشن خودکفایی ۱۵۵۰ خانواده از مددجویان کمیته امداد سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان سمنان، محمدحسین ذوالفقاری اظهار کرد: اشتغال پایدار و درآمد باثبات برای مددجویان بسیار محوری و مهم است به همین جهت یکی از اهداف این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان است.

وی افزود: این خانوارها با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی از کمیته امداد و حمایت‌های همه‌جانبه موفق به ایجاد شغل ثابت و درآمد پایدار شده و به استقلال مالی می‌رسند و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

ذوالفقاری با بیان اینکه گام بعدی این جشن، تجلیل از یاوران اشتغال است، گفت: یاوران اشتغال یعنی مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط و مدیران عامل بانک‌ها که در تحقق برنامه اشتغال این استان نقش بسزایی دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: در حاشیه این مراسم، نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز دایر می‌شود و مددجویان توانمند شده این نهاد، محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های هنری، صنایع‌دستی، پوشاک، تولید عسل و فرآورده‌های آن و غرفه تولید محصولات دانش‌بنیان و همچنین نمونه‌ای از خودروهای وانت زامیاد و تراکتور که در قالب طرح اشتغال به مددجویان خودکفا شده این نهاد ارائه شده است، به معرض نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 720477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.