مشترکان خانگی کم‌مصرف گلستانی از تخفیف بهای گاز بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از تخفیف بهای گاز به مشترگان خانگی کم‌مصرف خبر داد و گفت: مشترکانی که از پانزدهم دی تا پانزدهم بهمن حداکثر ۷۰ درصد معمول یعنی ۴۰۰ متر مکعب مصرف گاز داشته باشند، قبض آنها رایگان محاسبه می‌شود.

علی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلستان، با اشاره به اینکه مصرف متعادل پلکان سوم و مشترکان خانگی ۴۰۰ متر مکعب در ماه است، اظهار کرد: مشترکانی که از پانزدهم دی تا پانزدهم بهمن حداکثر ۷۰ درصد معمول یعنی ۴۰۰ متر مکعب مصرف گاز داشته باشند، قبض آنها رایگان محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که در بازه زمانی شانزدهم آذر تا پانزدهم اسفند نسبت به مصرف مدت مشابه پارسال ۱۰ تا ۳۵ درصد صرفه‌جویی داشته باشند به ازای هر مترمکعب کاهش، معادل پنج برابر هزینه تولید انتقال توزیع گاز پاداش به حساب آنها منظور و در قبض به عنوان بستانکار اعمال می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه این دستگاه دارای ۶۶۰ هزار مشترک در بخش خانگی است، افزود: حدود ۱۷ هزار مشترک جدید هستند.

وی با بیان اینکه میزان مصرف گاز در ادارات باید تا ۲۰ درصد کاهش پیدا کند، اظهار کرد: در ماه آذر سال‌جاری ۹۵ درصد ادارات بیش از ۲۰ درصد کاهش مصرف داشتند.

طالبی، مصرف گاز گلستانی‌ها در هفته جاری را روزانه بین ۱۳ تا ۱۵ میلیون متر مکعب دانست و اضافه کرد: تعویض رایگان بخاری‌های قدیمی از جمله اقدامات شرکت ملی گاز است که در این راستا تاکنون چهار میلیون و۱۰۰ بخاری با راندمان بالا خریداری شده است.

کد خبر 720475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.