تأیید نهایی بیش از ۲۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵ هزار متقاضی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۲۵ هزار متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، خدایار باقری هارونی در نشست با رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر از تعامل دستگاه قضائی استان در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۹۵ هزار متقاضی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۲۵ هزار متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.

وی با اشاره به پیگیری برای تأمین زمین در شهرهای دارای کمبود برای طرح نهضت ملی، افزود: طی روزهای گذشته عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در بلداجی پس از ۱۲ سال انتظار مردم برای ساخت طرح‌های حمایتی مسکن کلید خورد.

باقری با بیان اینکه سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن احداث ۴۷ هزار و ۱۷۶ واحد در طول چهار سال است، ادامه داد: تاکنون برای ۱۵ هزار و ۲۸۵ متقاضی تخصیص پروژه صورت گرفته است و وارد روند اجرایی شده‌اند.

وی با اشاره به طرح اهدا زمین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد: در حال حاضر هفت هزار و ۵۹ خانواده در این طرح ثبت‌نام و برای دو هزار و ۱۴۴ مورد تشکیل پرونده صورت گرفته است. وی ادامه داد: مراحل اعطای قرارداد واگذاری ۸۹۱ خانواده در طرح جوانی جمعیت که قرعه‌کشی پلاک‌های آنان در سه مرحله انجام شده، نیز در حال انجام است.

کد خبر 720459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.