لزوم تقویت پایگاه‌های فرهنگی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه

استاندار سمنان گفت: ما می توانیم در حوزه توجه به جوانان، ایجاد نشاط اجتماعی و جذب جوانان، پایگاه‌های فرهنگی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در نشست تبیینی انتخابات با هیئت امنا، مدیران مراکز افق و ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان سمنان اظهار کرد: ما می‌توانیم در حوزه توجه به جوانان، ایجاد نشاط اجتماعی و جذب جوانان، پایگاه‌های فرهنگی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه را تقویت کنیم.

وی افزود: توفیق خدمتگزاری به زائران امامزادگان واجب‌التّعظیم و مردم و همچنین تسهیل در زیارت این افراد امری بسیار ارزشمند است، زیرا در بحث ارتقا و توسعه معنویت جامعه تأثیر شایانی دارد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان امروز و در خلال جنگ و تهاجم فرهنگی دشمنان و معاندین نظام، می‌تواند در قامت ستاد فرماندهی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و قرارگاه جهاد تبیین دستاوردها و اقدامات ایفای نقش داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه ما باید بهسازی و زیباسازی شده و بهترین مکان برای عبادت و حضور آحاد جامعه به جهت ارتقا و توسعه معنویت باشد.

وی ادامه داد: ارتقای سطح دینی، اجتماعی و فرهنگی مردم، یقیناً در توسعه و ارتقای مباحث و مسائل اقتصادی نیز تأثیر خواهد داشت.

استاندار سمنان گفت: کاهش نرخ بیکاری به زیر شش درصد، راه‌اندازی بیش از ۱۶۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد و ایجاد زمینه اشتغال برای بالغ بر سه هزار نفر، رشد اقتصادی مثبت، کسب رتبه‌های برتر در حوزه اجرای نهضت ملی مسکن، کاهش نرخ تورم و کسب رتبه برتر در شورای آموزش و پرورش تنها بخشی از دستاوردها و موفقیت‌های کسب شده برای استان سمنان است.

هاشمی اظهار کرد: سفر به بیش از ۴۰۰ روستای سراسر استان و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به منظور شنیدن مباحث، مسائل و مشکلات روستاییان و ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار و برگزاری نشست‌های مختلف در راستای جهاد تبیین با این افراد از دیگر دستاوردهایی بود که طی عمر دولت سیزدهم در استان سمنان محقق شد.

وی افزود: امروز که استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها و حوزه‌ها با کسب رتبه‌های برتر در جایگاه‌های نخست کشوری قرار دارد، شایسته است تا در بحث حضور حداکثری در انتخابات و تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق مشارکت قوی نیز همچون گذشته بیش از پیش پای کار باشند و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این دیار افزوده شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: شما هیئت امنا، مدیران مراکز افق، ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان به واسطه جامعه هدف و مخاطبان گسترده خود می‌توانید در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و لبیک به ندای رهبر انقلاب در خصوص تحقق مشارکت قوی، در بحث جهاد تبیین و بیان دستاوردها و اقدامات مطلوب نظام و دولت و ترغیب افراد به حضور در پای صندوق‌های رأی نقش آفرینی مؤثر داشته باشید.

به گزارش ایمنا، نشست تبیینی استاندار سمنان با هیئت امنا، مدیران مراکز افق و ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان با موضوع مشارکت در انتخابات در شبستان حرم مطهر یحیی‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) سمنان در حال برگزاری است، در این برنامه بالغ بر ۱۰۰ نفر از هیئت امنا، مدیران مراکز افق و ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان سمنان حضور داشتند.

کد خبر 720453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.