۴۵ هزار مشترک در ایلام گاز رایگان دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۴۵ هزار و ۵۰۰ مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان از گاز رایگان بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود کشاورز با بیان اینکه ۴۵ هزار مشترک در ایلام گاز رایگان دریافت می‌کنند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر نیز زیر پوشش بهزیستی هستند.

وی افزود: مسئولیت‌های اجتماعی و کارهای عام‌المنفعه شرکت گاز بیشتر به صورت کلی از محل اعتبارات وزارت نفت است و به صورت متمرکز در قالب طرح‌های مسئولیت اجتماعی اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام خاطرنشان کرد: مسئولیت‌های اجتماعی در بیشتر مواقع در زمان اربعین در استان انجام گرفته و شهرستان چرداول همه موکب‌ها تحت پوشش شرکت گاز به عنوان دستگاه معین بوده و موکب اختصاصی نیز توسط شرکت گاز در این شهرستان برپا شده است.

کشاورز اضافه کرد: گازرسانی به دورترین نقاط استان در کمترین زمان ممکن را از مسئولیت‌های اجتماعی خود در برابر مردم و محیط زیست می‌دانیم.

وی گفت: همه نیروهای این شرکت بومی هستند و در همه شهرستان‌ها نیروهای بومی به‌کارگیری شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به قطع گاز در استان تاکید کرد: با توجه به وضعیت آب و هوا با وجود افزایش مصرف مشترکان مشکلی در این زمینه تاکنون وجود نداشته است.

کشاورز عنوان کرد: با توجه به طرح‌های پدافند غیرعامل کمترین میزان قطعی در سطح استان داریم و میزان فشار و دبی در استان در وضعیت مطلوبی است و در شرایط بحرانی هم هیچ‌گونه قطعی گاز نداشتیم.

کد خبر 720448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.