دشمن دست از پا خطا کند ضربات سنگینی متحمل خواهد شد

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: جمهوری اسلامی به همه فهماند که امنیت برای ما خط قرمز است و برای ما مهم نیست که ناامن کنندگان کشورمان در چه نقطه‌ای قرار داشته باشند؛ با اطلاعاتی که کسب می‌کنیم محل‌های اصلی دشمن را شناسایی می‌کنیم و آن‌ها را به درک واصل خواهیم کرد.

علی‌اکبر علیزاده‌برمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حمله سپاه پاسداران به مقرهای تروریست‌ها در عراق و سوریه اظهار کرد: این حمله حاوی چند نکته برجسته بود؛ نخستین نکته قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی بود که بسیار مهم است؛ قدرت اطلاعاتی ما فقط محدود به داخل مرزها نیست، بلکه بازدارندگی قدرتمندی دارد که بیرون از مرزها هم دشمنان را دقیق و نقطه‌ای شناسایی می‌کند.

وی افزود: همه دشمنان باید بدانند که زیر چتر پوشش امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و ایران برای پاسخ به موانع امنیتی خود به دنبال فرصت است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: دومین نکته مربوط به فاصله موشک‌های شلیک شده است؛ برای نخستین بار موشک‌های بالستیک در فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری یک منزل را هدف قرار دادند و موشک به همان نقطه اصابت کرد که نشان از دقت بیش از حد موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی در خصوص سومین نکته برجسته در حمله بامداد گذشته ابراز کرد: در این حمله دقیقاً محلی هدف قرار گرفت که محل فرماندهی تمام اقدامات خرابکارانه توسط موساد، داعش و همه پشتیبانان آن‌ها بود و به‌طور هم‌زمان در چند نقطه هدف قرار گرفته شد.

علیزاده‌برمی خاطرنشان کرد: وقتی همه جوانب کنار یکدیگر قرار گیرد، دشمن می‌فهمد که با چه سلاح، اقتدار، اراده و مشت آهنینی مواجه است وبه‌طور طبیعی باید مراقب باشد که اگر دست از پا خطا کند اینگونه ضربات را متحمل خواهد شد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی به همه فهماند که امنیت برای ما خط قرمز است و برای ما مهم نیست که ناامن کنندگان کشورمان در چه نقطه‌ای قرار داشته باشند؛ ما منتظر نیستیم در داخل کشور با آن‌ها مقابله کنیم، بلکه با اطلاعاتی که کسب می‌کنیم محل‌های اصلی دشمن را شناسایی و آن‌ها را به درک واصل خواهیم کرد.

کد خبر 720438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.