عملیات مقتدرانه سپاه بازدارنده بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را می‌توان نوعی اقدام بازدارنده قلمداد کرد که موجب می‌شود دشمنان نتوانند در ادامه جنایت‌های بعدی را مرتکب شوند.

زهره الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا و در واکنش به حمله شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای تروریستی در خارج از مرزهای ایران اسلامی اظهار کرد: حمله مقتدرانه سپاه پاسداران به مقر گروه‌های تروریستی در کردستان عراق و سوریه، پاسخی به حمله تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنانمان است.

وی افزود: پیش‌تر هم اعلام شده بود که انتقام سختی در راه است؛ گروه‌های تروریستی که در یک حمله ناجوانمردانه تعداد زیادی از زنان و کودکان و عزاداران بی‌گناه را در مراسم سالگرد شهید سلیمانی به شهادت رساندند، باید منتظر این پاسخ سخت می‌بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی که حامی گروه‌های تروریستی هستند باید بدانند هر لحظه در برابر ارتکاب به این اقدامات جنایت‌کارانه در منطقه و کشور ما باید منتظر پاسخ سخت و کوبنده جمهوری اسلامی ایران بمانند.

وی در خصوص کیفیت حمله بامداد امروز به مقرهای گروه‌های جاسوسی خاطرنشان کرد: اینکه در این حمله به صورت هم‌زمان دو نقطه حساس مورد هدف قرار گرفت و سپس موشک‌های دوربرد نقطه‌زن تا شعاع ۱۲۰۰ کیلومتر به اهداف مورد نظر اصابت کرد، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دارد.

الهیان تاکید کرد: اقتدار نیروی نظامی ایران، دشمنان را متوجه می‌کند که در تیررس موشک‌های دوربرد ما قرار خواهند داشت و به نوعی این اقتدار سپاه را می‌توان به عنوان نیروی بازدارنده قلمداد کرد که موجب می‌شود دشمنان نتوانند در ادامه جنایت‌های بعدی را مرتکب شوند.

کد خبر 720430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.