حمله سپاه به مقرهای تروریستی هشداری برای کشورهای متخاصم است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در حمله به مقرهای جاسوسی و تروریستی در شب گذشته، تنها هشداری برای کشورهای متخاصم به ویژه آن‌هایی است که دست به شرارت می‌زنند و دستشان به خون مردم بی‌گناه آغشته می‌شود.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حمله بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای جاسوسی و تروریستی ضد ایرانی در خارج از مرزها اظهار کرد: هر کشوری برای تأمین امنیت خود اقدامات بازدارنده و پیش‌دستانه‌ای را باید داشته باشد.

وی افزود: هر کشوری که دارای قدرت است، برای خود تمهیداتی را متصور است و به‌تبع دشمنانی نیز دارد و در راستای حفظ این امنیت و ثبات ضرورت دارد که مرزهای جغرافیایی خود و اطراف خود را پوشش دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در حمله به مقرهای جاسوسی و تروریستی بامداد امروز دو وجه داشت؛ وجه اول هشدار به دشمنان بود که اگر بخواهند خطایی کنند، به‌طور قطع پاسخ لازم را به‌موقع دریافت خواهند کرد، این به معنای انتقام خون شهدا به‌طور کامل نیست و تنها هشداری برای کشورهای متخاصم به ویژه آنهایی است که دست به شرارت می‌زنند و دستشان به خون مردم بی‌گناه آغشته می‌شود.

وی ادامه داد: وجه دوم اقدامات ایمنی‌سازی مرزهای ما است که باید انجام شود و جمهوری اسلامی ایران به‌هیچ‌وجه اجازه ناامنی در اطراف خود و مرزهای خود را نمی‌دهد و پاسخ مناسب و به‌وقت را خواهد داشت.

جوکار در خصوص ادامه حملات ایران به مقرهای تروریستی خارج از کشور خاطرنشان کرد: اگر دشمن بخواهد به شرارت‌های خود ادامه دهد، جمهوری اسلامی پاسخ لازم را خواهد داد و حمله شب گذشته تنها یک پاسخ بود و در آینده نیز سربازان ایرانی پاسخ به‌موقع و متقن را به دشمنان خواهند داد.

کد خبر 720407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.