۳۴ باب غرفه‌ تنظیم بازار در صحنه افتتاح شد

فرماندار شهرستان صحنه گفت: ۳۴ باب غرفه‌ تنظیم بازار در صحنه برای عرضه مستقیم کالاهای اساسی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم افتتاح اولین بازارچه عرضه مستقیم کالاهای تنظیم بازار بعد از ظهر _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ با حضور غلامرضا شهبازی فرماندار صحنه، معاونت عمرانی فرمانداری، رئیس اداره صنعت، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

غلامرضا شهبازی در این مراسم اظهار کرد: تجربه نشان داده تنظیم بازار زمانی به وقوع می‌پیوندد که ایجاد رقابت شود و جدا از مقیاس این پروژه بسیار می‌تواند در تنظیم بازار میوه و تره بار و رفاه مردم تأثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد: در تمامی مراحل تهیه، عرضه و فروش محصولات ستاد تنظیم بازار بر قیمت‌های این مجموعه نظارت خواهد داشت تا محصولات با قیمت متعادل‌تر از قبل و با رعایت حقوق مصرف کنندگان به بهترین شکل در اختیار مردم قرار گیرد.

همچنین اسفندیار نظری شهردار صحنه با اشاره به رسالت و وظیفه شهرداری در ایجاد بازارچه‌های تنظیم بازار در نقاط مختلف شهر، گفت: با توجه به وظیفه‌ای که شهرداری در این زمینه دارد، نیاز است که عرضه مستقیم کالا در مجموعه شهر با بهترین شرایط انجام شود و امروز در آستانه نزدیک شدن به سال نو این امر برای اولین بار در شهرستان انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اظهار امیدواری از این جریان در ایجاد تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف ما حمایت از تولیدکنندگان محلی در زمینه میوه و تره بار است و غرفه‌ای در این محل در نظر گرفته شد تا تولیدات مجموعه شهرستان به ویژه روستاییان قابل عرضه باشد.

گفتنی است، بازارچه تنظیم بازار شهرداری صحنه هم اکنون در بلوار جانبازان، جنب پارک توحید دایر است.

کد خبر 720357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.