کشف بیش از ۱۸۵۰ قلم کالای سلامت محور قاچاق و غیر مجاز در فراشنبد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف و توقیف بیش از هزار و ۸۵۰ قلم از انواع کالاهای سلامت محور قاچاق، غیرمجاز و تاریخ گذشته در شهرستان فراشبند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، محمدجواد راعی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی در برخورد قانونی با عرضه کنندگان اقلام سلامت محور قاچاق است که در این راستا با تلاش کارشناسان این معاونت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند و با همکاری نهادهای انتظامی و اطلاعاتی شهرستان، انواع کالاهای سلامت محور قاچاق، غیرمجاز، دست ساز و تاریخ گذشته کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان این معاونت، ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تعیین می‌شود، افزود: برخورد با سودجویان عرضه اقلام سلامت محور قاچاق، علاوه بر حفظ امنیت اقتصادی، باعث جلوگیری از آسیب‌های جدی به سلامت مصرف کنندگان نیز می‌شود.

حسن کرمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند با بیان اینکه در این بازرسی مشترک از ۱۱ واحد صنفی در این شهرستان بازدید شد، تصریح کرد: از دو عطاری در این شهرستان، تعدادی قرص برنج کشف و ضبط شد و پرونده‌های متخلفان پس از تکمیل به مراجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 720304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.