محور اردبیل - آستارا بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداری اردبیل امنیت رانندگی محور اردبیل-آستارا که پیش از این به علت کولاک و لغزندگی در محدوده گردنه حیران مسدود اعلام شده بود احیا و بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلیم‌الله وثوقی امروز دوشنبه _بیست‌وپنجم دی_ در بازدید از محور اردبیل- آستارا اظهار کرد: با تلاش راهداری اردبیل و رفع کولاک و لغزندگی محور اردبیل-آستارا که پیش از این به‌علت نبود استانداردهای کافی برای رانندگی در محدوده گردنه حیران مسدود اعلام شده بود، بازگشایی شد.

وی تأکید کرد: هم‌وطنان فعلاً از سفرهای غیرضروری خودداری کنند اما در صورت ضروری بودن سفر ضمن رعایت موارد ایمنی تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به‌همراه داشته‌باشند.

وثوقی افزود: اکیپ راهداری با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۴۰۰ نفر پرسنل در کلیه محورهای مواصلاتی مستقر شده است و در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح‌کرد: در کنار بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی استان اردبیل و بازگشایی راه‌های روستایی نیز از صبح آغاز شده است و ماشین‌آلات راهداری به‌صورت مستمر در راه‌های روستایی مشغول هستند.

وی گفت: به‌غیر از محور خلخال-اسالم در حال حاضر کلیه محورهای اصلی استان اردبیل باز بوده است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

کد خبر 720279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.