آخرین وضعیت راه‌های گیلان/ محور آستارا - اردبیل بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: محور مواصلاتی آستارا - اردبیل که به دلیل بارش شدید برف، جاده ناایمن و مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، در تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در محورهای پونل - خلخال حداکثر ارتفاع برف ۵۵ سانتیمتر، اسالم - خلخال حداکثر ارتفاع برف ۹۰ سانتیمتر، بهارستان - آق‌چای حداکثر ارتفاع برف ۹۰ سانتیمتر، سیاهکل - دیلمان حداکثر ارتفاع برف ۱۵ سانتیمتر و ماسال - گیلوان حداکثر ارتفاع برف ۲۰ سانتیمتر است.

وی با بیان اینکه محور مواصلاتی آستارا - اردبیل که به دلیل بارش شدید برف، جاده ناایمن و مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد، افزود: زندانه در محور پونل-خلخال به دلیل کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود و گردنه الماس در محور اسالم-خلخال با وجود کولاک شدید تردد امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، خاطرنشان کرد: به شهروندان و مسافران توصیه می‌کنیم برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

نیک‌فهم تصریح کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار می‌باشد.

کد خبر 720266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.