امدادرسانی به ۳۲۸۵ نفر گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: امدادگران هلال‌احمر استان اردبیل به ۳۲۸۵ نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حمید قویدل، امروز _دوشنبه بیست و پنجم دی_ در بازدید از وضعیت روند امدادرسانی به خودرو گرفتار شده در برف و کولاک اظهار کرد: طی شش روز گذشته نجاتگران به ۳۲۸۵ نفر از هم‌وطنان که در جاده‌های مواصلاتی استان در برف و کولاک گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل افزود: در این حوادث ۱۵۹ تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر متشکل از ۹۸۴ نفر نجاتگر و به‌کارگیری ۴۱ دستگاه خودروی امدادی به هموطنان امدادرسانی کردند.

این مسئول ادامه داد: نجاتگران در تمام محورهای مواصلاتی استان در حال امدادرسانی هستند.

وی با بیان اینکه ۸۲۰ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نجاتگران هلال‌احمر استان رهاسازی شده است، اظهار داشت: ۳۲۰ نفر نیز توسط تیم‌های عملیاتی اسکان و ۲۰۵ قوطی کنسرو لوبیا، ۵۸۵ قرص نان و ۱۵۰ تخته پتو، ۱۳ کیلو خرما و ۲۳ بسته بیسکویت نیز در بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: هم‌وطنان از سفرهای غیرضروری جدا پرهیز کنند و در صورت اجبار حتماً زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی و مواد غدایی به حد کافی با خود همراه داشته باشند.

قویدل افزود: ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردمی است و هم‌وطنان می‌توانند در زمان وقوع حوادث با این شماره تماس بگیرند.

کد خبر 720242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.