هت‌تریک پیروزی ایران با گرفتن انتقام از ژاپن

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به سومین برد پیاپی در رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه دست یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهارمین روز از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا-اقیانوسیه در بانکوک تایلند، ظهر امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ پیگیری شد و تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در گروه A به مصاف ژاپن رفت که این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۵ به نفع ملی‌پوشان کشورمان خاتمه یافت.

شاگردان محمدرضا دستیار در کوارتر اول ۱۵ بر ۱۱ پیش افتادند، اما در کوارتر دوم ۲۲ بر ۱۹ عقب افتادند تا نیمه اول با نتیجه ۳۴ بر ۳۳ به نفع ایران تمام شود.

تیم کشورمان در کوارتر سوم قدرت‌نمایی کرد و ۲۵ بر ۱۴ حریف را از پیش رو برداشت. در کوارتر چهارم نیز نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به نفع ژاپن ثبت شد تا در نهایت تیم ملی ایران ۷۴ بر ۶۵ حریف قدرتمندش را شکست دهد و به سومین برد پیاپی دست پیدا کند.

تیم ایران در حالی به این برد رسید که در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۴۳ بر ۴۰ به ژاپن باخته بود، اما امروز موفق به گرفتن انتقام از این حریف شد.

در پایان این بازی امید هادی‌اظهر با کسب ۲۵ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد، ضمن اینکه محمدحسن سیاری ۲۲ امتیاز، مهدی عباسی ۱۱ امتیاز، محمد محمدنژاد هشت امتیاز، مرتضی عابدی ۴ امتیاز و ایمان بگ‌زاده و امیررضا احمدی هر کدام ۲ امتیاز برای ایران به‌دست آوردند.

ملی‌پوشان ایران فردا (دوشنبه) در چهارمین دیدار خود به مصاف استرالیا می‌روند و سه‌شنبه نیز در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل چین قرار می‌گیرند.

منبع: تسنیم

کد خبر 720218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.