دستگیری ۱۴ خرده‌فروش و معتاد در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۴ نفر معتاد و خرده‌فروش موادمخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین عرب اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان به منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و مقابله با خرده‌فروشان و معتادان موادمخدر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز را اجرایی کردند.

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم‌خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این عملیات پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند که مقدار ۱۵۵ گرم موادمخدر کشف و تعداد ۱۴ نفر معتاد و خرده‌فروش مواد را دستگیر کردند.

عرب با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند؛ خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده، برقراری امنیت پایدار، ایجاد آسایش و آرامش برای مردم، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

کد خبر 720207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.