تظاهرات آمریکایی‌ها مقابل کاخ سفید/ به بایدن نسل‌کش رای نمی‌دهیم

هزاران آمریکایی‌ معترض به جنگ در غزه مقابل کاخ سفید دست به تظاهرات بزرگی علیه جو بایدن زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هزاران آمریکایی‌های معترض به جنگ در غزه و حمایت‌های واشنگتن از اشغالگران اسرائیلی مقابل کاخ سفید دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات‌کنندگان با در دست داشتن بنرهایی همچون «به جو (بایدن) نسل‌کش رأی نمی‌دهیم»، «دست‌های بایدن خونی است» و «بگذار غزه زنده بماند» به بایدن به خاطر حمایت از جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه هشدار دادند که انتخابات مجددی در کار نخواهد بود و او در انتخابات آینده پیروز نخواهد شد.

جنگ در جنوب غزه نیز با شدت تمام ادامه دارد و گردان‌های مقاومت ملی نیروهای شهید عمر القاسم اعلام کردند که وارد درگیری‌های شدیدی با اشغالگران اسرائیلی در محور جوره اللوت و بطن السمین در خان‌یونس شده و در مسیر یک گشتی اسرائیلی هم یک بمب منفجر کرده است که طی آن تعدادی از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

همچنین شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد از آغاز حمله زمینی ارتش به غزه تاکنون ۱۸۸ نظامی این رژیم کشته شدند.

البته این آماری است که به‌طور رسمی اعلام شده و تلفات حقیقی صهیونیست‌ها در غزه به مراتب بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده است.

علاوه بر این، «گادی آیزنکوت»، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ادامه جنگ در غزه به شیوه کنونی هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

آیزنکوت تاکید کرد: باید دست از دروغ برداریم و شجاعت به خرج دهیم و در مسیر رسیدن به توافقی بزرگ برای بازگردان اسرای اسرائیلی از غزه گام برداریم.

وی گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد وقتی در شرایطی سخت و دشوار هستیم، این جنگ را مانند نابینایان ادامه دهیم.

کد خبر 720192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.