پلیس آگاهی گلستان باند سارقان آدم‌ربا را متلاشی کرد

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: یک باند سارقان و آدم‌ربا به شش فقره سرقت، آدم‌ربایی، گروگان‌گیری، سرقت با سلاح گرم در چند استان اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط‌عمومی فرمانده انتظامی گلستان، امیر حسام اظهار کرد: به دنبال شکایت فردی مبنی بر سرقت و آدم‌ربایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد متهمان به عنوان نیروی خدمات‌رسان وارد منزل مالباخته شده و وی را مدتی در آنجا حبس کرده‌اند، سپس با تهدید و ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت کارت‌های بانکی و طلاجات وی کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران اعضای این باند خشن که سه زن و شش مرد بودند شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس اعلام کردند طعمه‌های خود را شناسایی می‌کردند و در فرصتی مناسب به عناوین مختلف وارد منزل آنان می‌شدند و پس از تهدید و حبس آن‌ها، اقدام به سرقت پول، کارت بانکی و طلاجات شاکیان می‌کردند.

حسام افزود: تاکنون متهمان به شش فقره سرقت، آدم‌ربایی، گروگان‌گیری و سرقت با سلاح گرم در چند استان اعتراف کردند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 720162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.