استخدام راننده اتوبوس در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان

معاون اداری مالی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به ضرورت جذب مداوم راننده در بخش خصوصی برای تکمیل راهبران ناوگان و جایگزینی بازنشستگان، همچنین با توجه به افزایش خطوط اتوبوسرانی برای ارائه خدمات و سرویس‌دهی هرچه بیشتر به شهروندان، جذب راننده در مناطق پانزده‌گانه شهرداری انجام می‌شود.

مصطفی مرادیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سالانه حدود ۱۲۰ نفر از راهبران شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان به افتخار بازنشستگی نائل می‌آیند و تعدادی نیز به دلیل ترک کار، استعفا و موارد دیگر از سیستم جدا می‌شوند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت جذب مداوم راننده در بخش خصوصی به‌منظور تکمیل راهبران ناوگان و جایگزینی بازنشستگان، همچنین با توجه به افزایش خطوط اتوبوسرانی برای ارائه خدمات و سرویس‌دهی بیشتر به شهروندان، جذب راننده در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

معاون اداری مالی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: شرایطی همچون سکونت در شهر اصفهان، تسلط به رانندگی با گواهینامه پایه دو و گذشت حداقل دو سال تمام از زمان دریافت این گواهینامه، داشتن کارت پایان خدمت، داشتن شرایط جسمی سالم (طب کار)، آشنایی به مناطق و نواحی و خطوط شهری اصفهان، متعهد و مسئولیت‌پذیر، منضبط و آشنا به مسائل فنی خودرو در حد مطلوب از جمله شرایط مورد نظر این شرکت برای همکاری با رانندگان است.

مرادیان‌نژاد خاطرنشان کرد: روحیه کار عالی و دارای تعامل، آشنایی به قوانین راهنمایی و رانندگی و اطاعت از قوانین و سایر موارد مرتبط، حداقل تحصیلات دیپلم و داشتن حداقل ۲۵ سال و حداکثر ۳۵ سال سن از دیگر شرایط است که با قرارداد «آموزش و دریافت گواهینامه پایه یک توسط شرکت اتوبوسرانی و فعالیت در خطوط با تعهد طبق ضوابط این شرکت» بین دو طرف منعقد می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط، وظایف و تعهدات راننده در زمان گزینش اعلام خواهد شد، گفت: شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه در رد یا قبول (گزینش) هریک از متقاضیان بدون اینکه محتاج به ذکر دلیل باشد، مختار است.

معاون اداری مالی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: متقاضیان و علاقه‌مندان دارای شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۳۸۱۸۸، داخلی ۱۱۴ (امور اداری و کارگزینی) تماس بگیرند یا جهت تکمیل فرم به‌صورت حضوری به محل شرکت واقع در خیابان کاوه، جنب ترمینال بابلدشت، کوچه شهید مقاره‌زاده، شرکت اتوبوسرانی اصفهان و قسمت امور اداری و کارگزینی از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۳۰ مراجعه کنند.

کد خبر 720148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین یبلوی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 0
    برای راننده در شرکت واحد
  • Mehdi IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    حتما بایدساکن اصفهان باشی یا که سرویس ازشهرستانهای اطراف اصفهان هم دارید