راه‌اندازی قرارگاه مرکزی اعزام سخنران و هادی سیاسی در اصفهان

فرماندار اصفهان از تشکیل قرارگاه مرکزی برای دعوت از هادیان و سخنرانان سیاسی و بصیرتی و اعزام آن‌ها به دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی در جلسه کمیته مشارکت در انتخابات که پیرامون هماهنگی و اعزام هادیان و سخنرانان سیاسی و بصیرتی به دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: تیمی قوی و پیگیر برای افزایش مشارکت‌ها توسط ۴۰۰ گروه شغلی باید تعیین شود، برنامه‌ریزی لازم در این خصوص باید صورت پذیرد و از اولویت‌های موجود غفلت نشود.

فرماندار اصفهان با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های خوب موجود برای یکسان‌سازی محتواها و کار میدانی به‌منظور افزایش مشارکت در انتخابات افزود: با شناسایی ظرفیت‌های خوب موجود، تیمی برای یکسان سازی محتواها و کار میدانی در این راستا تشکیل و پیگیری‌های لازم صورت پذیرد که این مهم می‌تواند در مشارکت حداکثری و افزایش آرا تأثیر بسزایی داشته باشد.

احمدی تصریح کرد: مخاطبان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می‌توانند نقش مؤثری در افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشند که باید با ارتباط صحیح با آن‌ها این بستر را فراهم سازیم.

وی افزود: قرارگاه مرکزی برای دعوت از هادیان و سخنرانان سیاسی، بصیرتی و هماهنگی و اعزام آن‌ها به دستگاه‌ها تشکیل شد.

لازم به ذکر است، در این دبیرخانه که با همکاری کمیته مشارکت همگانی فرمانداری اصفهان، معاونت سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، مؤسسه امیربیان و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان راه اندازی شده است، مقرر شد دستگاه‌های اجرایی و اداری شهرستان حداقل یک هفته پیش از اجرای برنامه درخواست‌های خود را در وبگاه مربوطه ثبت کنند و دبیرخانه سخنران و هادیان را متناسب با گروه‌های زیرمجموعه دستگاه‌ها اعزام کند.

راه‌اندازی قرارگاه مرکزی اعزام سخنران و هادی سیاسی در اصفهان

کد خبر 720141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.