تشریح جزئیات طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت

رئیس پلیس راهورلرستان گفت: طرح گواهینامه آسان موتور سیکلت دائمی نیست، متقاضیان هرچه سریعتربا ثبت‌نام در این طرح گواهینامه موتور خود را یک‌روزه دریافت کنند.

کریم فاخری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تشریح جزئیات این طرح اظهار کرد: در این طرح که از پاییز سال ۱۴۰۲ اجرایی شده است، متقاضیانی که بالای ۱۸ سال سن دارند و موتورسیکلت به نامشان است، می‌توانند با مراجعه به سایت ایرانیان موتور به نشانی اینترنتی iranianmotorco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: در این طرح هر فرد متقاضی که در آزمون عملی قبول شود و مدارک را هم به همان شکل و شیوه سیستمی تکمیل کند ما درهمان روز برایش گواهینامه صادر و از طریق آدرس پستی برایش ارسال می‌کنیم اما افرادی که مهارت موتورسواری نداشته باشند و به هر دلیلی دارای نقص مدرک باشند، نمی‌توانند یک روزه گواهینامه دریافت کنند.

فاخری در خصوص هزینه دریافت گواهینامه یک روزه موتور، خاطرنشان کرد: هزینه این طرح نسبت به طرح‌های قبلی ۶۰ درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه کاهش ۶۰ درصدی قیمت صدور گواهینامه، حذف امتحان گواهینامه و تسریع در صدور گواهینامه از مزایای طرح گواهینامه آسان موتور سیکلت است و از متقاضیان خواست با توجه به اینکه طرح گواهینامه یک روزه موتورسیکلت دائمی نیست هرچه سریع‌تر برای دریافت گواهینامه خود اقدام کنند و از طرح آسان‌سازی دریافت گواهینامه یک روزه استفاده کنند، چرا که در این طرح سعی داریم با کمترین هزینه و یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را به داوطلبان ارائه دهیم.

کد خبر 720123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.