نماد میدان شهدای هسته‌ای تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه نمادهای میدان شهدای هسته‌ای و میدان شهدای کردآباد در حال ساخت است، گفت: این نمادها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مرتضی رادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۴ شهرداری اصفهان، یکی از بزرگترین منطقه بین مناطق پانزده‌گانه است که بالاترین سرانه فضای سبز را دارد و در این زمینه پروژه‌های متعددی داریم.

وی افزود: از جمله این پروژه‌ها احداث دو مخزن ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر مکعبی در مجموعه باغ غدیر و پارک جانبازان برای کمک به آبیاری و مدیریت آن در سال‌های آینده است.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ پروژه در حوزه خدمات شهری همچون خط انتقال، ترمیم و شبکه توزیع در این منطقه داریم که بزرگترین آن ترمیم خط انتقال و تأمین قطره‌ای پارک جنگلی شرق با وسعت ۷۰۰ هکتاری است.

رادمهر تاکید کرد: در قالب دو فاز پروژه انتقال آب و تأمین قطره‌ای پارک جنگلی شهر را اجرا کردیم که فاز نخست سال گذشته اجرا شد و فاز دوم نیز در سال جاری در حال انجام است که این اقدام موجب می‌شود بتوانیم در آبیاری پارک جنگلی شرق مدیریت بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در زمینه زیباسازی پروژه‌های متعددی داریم که از جمله آن نورپردازی پل غدیر است و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تا عید ۱۴۰۳ تکمیل خواهد شد، ادامه داد: زیباسازی و آرام‌سازی محیطی خیابان بازارچه نیز حدود ۷۰ درصد پیشرفت دارد که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ساماندهی و زیباسازی مادی‌های نیاصرم، فرشادی و باقرخان در مرحله اجرا قرار دارد، خاطرنشان کرد: نمادهای میدان شهدای هسته‌ای و میدان شهدای کردآباد در حال ساخت است که هر دو تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رادمهر تاکید کرد: در راستای زیباسازی پیرامون مساجد، سال جاری مسجد و امام‌زاده شاهزید در دستور کار قرار گرفت و پروژه آن به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در رابطه با موضوع نگهداری و تعمیرات، پروژه شبکه روشنایی باغ غدیر در قالب دو فاز در دستور کار بود که فاز دوم آن سال جاری انجام شد، افزود: احداث شبکه روشنایی بوستان جانبازان نیز انجام شده است.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به دستور شهردار اصفهان بازسازی کامل تمام چهار مجموعه سرویس‌های بهداشتی حاشیه رودخانه زاینده‌رود حدفاصل پل بزرگمهر و محل سابق نمایشگاه بین‌المللی انجام می‌شود و تا پایان سال در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می‌گیرد.

کد خبر 720112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.