سهم ۷۰ درصدی اقدامات عمرانی از بودجه شهرداری قم

معاون فنی و عمرانی شهردار قم گفت: از مجموع ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری قم، ۷۰ درصد در اقدامات عمرانی هزینه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، عباس حلوایی‌زاده شامگاه _ یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در دیدار شهردار قم با هنرمندان منتخب شهر مقدس قم که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قم هرساله پروژه‌های پیشنهادی خود را مطابق اسناد بالادستی اولویت بندی و مصوب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال بالغ بر ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری قم مصوب شد، مطرح کرد: بیش از ۷۰ درصد این بودجه به مباحث عمرانی اختصاص دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با بیان اینکه پروژه‌های ترافیکی رینگ‌های فردوسی، جمهوری و کریمی جز پروژه‌های شاخص هستند، عنوان کرد: بخش عمده‌ای از تقاطع‌ها طی سال‌های اخیر احداث شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به میدان نماز، صدوق، شهدای روحانیت، زین‌الدین و … اشاره کرد.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف شاهد ترافیک در قم بودیم، خاطرنشان کرد: با احداث تقاطع‌های غیر همسطح شاهد کاهش میزان ترافیک در این ایام هستیم.

وی با بیان اینکه در کنار این پروژه‌ها پروژه‌های فضای سبز و فرهنگی ورزشی را داشتیم، تصریح کرد: احداث ایستگاه‌های آتش نشانی شاخص، احداث پیاده‌روها اطراف حرم، روسازی آسفالت سطح شهر و … نیز انجام شده است.

کد خبر 720075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.