ضرورت تخصیص اعتبار کمربندی و پروژه راه‌آهن همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور به مدیران وزاتخانه‌ها ابلاغ کند تا تخصیص اعتبار رئیس جمهور به کنارگذر غربی و تکمیل ایستگاه راه آهن همدان سریع‌تر پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی‌_ در صحن مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صمت، اظهار کرد: خودروسازان به تعهد خود عمل کنند زیرا نه در موقع مقرر خودروهای ثبت نامی را تحویل می‌دهند و نه خودروها را تعویض می‌کنند که مردم شاکی هستند و مصداق حق‌الناس نیز است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش باید در پرداخت حق‌التدریس معلمان حق‌التدریسی سریع عمل کند زیرا تضییع حقوق است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور به مدیران وزاتخانه‌ها ابلاغ کند تا تخصیص اعتبار رئیس جمهوری به کنارگذر غربی و تکمیل ایستگاه راه آهن همدان سریع‌تر پرداخت شود.

فلاحی با اشاره به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان افزود: بازنشستگان از پایین بودن حقوق گلایه‌مند هستند و لازم است کمیسیون تلفیق بودجه نیز به این مسأله بپردازد.

وی با اشاره به عدم اجرای درست قانون جوانی جمعیت، گفت: در استان همدان واگذاری زمین و خودرو به صورت ناقص اجرا می‌شود که لازم است مجلس نظارت داشته باشد تا این قانون به خوبی اجرا شود.

کد خبر 720070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.