تعطیلی مدارس مناطقی از آذربایجان شرقی فردا دوشنبه ۲۵ دی

مدارس در چند منطقه آذربایجان شرقی فردا دوشنبه غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق کلیبر و خداآفرین، مدارس شهری و روستایی این مناطق روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه عشایر مدارس شهری و روستایی این منطقه فردا در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهند بود

همچنین با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه فردا در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق هوراند و ورزقان مدارس شهری و روستایی این مناطق فردا در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

️ با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه مرند مدارس شهری و روستایی این منطقه فردا در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح غیرحضوری است.

مدارس شهری و روستایی منطقه نیز خاروانا در تمام مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.‌

مقطع ابتدایی مدارس شهری و روستایی جلفا در شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود و تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیه رود غیرحضوری بوده و مقاطع متوسطه اول و دوم مدارس شهری از ساعت ۹:۰۰ شروع به فعالیت می‌کند.

مدارس شهری و روستایی منطقه هریس در تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

گفتنی است؛ امتحانات داخلی در مناطق فوق به دلیل غیرحضوری شدن مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

کد خبر 720069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.