ضلع جنوبی خیابان آتشگاه مناسب‌سازی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: مناسب‌سازی ضلع جنوبی خیابان آتشگاه حدفاصل کوه آتشگاه تا خیابان بهشت با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده‌راه‌ها و اصلاح رمپ‌های ورودی به‌منظور تسهیل و دسترس‌پذیری معلولان و افراد کم‌توان جسمی به‌صورت استاندارد، با شیب مجاز و رعایت ضوابط مربوط به مسیر تردد معلولان در حال انجام است.

وی با اشاره به آغاز عملیات مناسب‌سازی خیابان‌های سطح منطقه ۹ افزود: با تلاش مضاعف واحد عمران منطقه این عملیات با مبلغ اولیه پیمان برابر ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال با مدت زمان چهار ماه در حال انجام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به مناسب‌سازی محیط برای دسترس‌پذیری معلولان، جانبازان و افراد ناتوان به خدمات هستند، گفت: مناسب‌سازی‌ها علاوه بر اینکه به بهبود شرایط معلولان کمک می‌کند، برای تأمین امنیت سایر شهروندان نیز مناسب است.

قاضی‌عسگر با اشاره به مناسب‌سازی خیابان آتشگاه تصریح کرد: این عملیات با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، حد فاصل کوه آتشگاه تا خیابان بهشت در دست اقدام است و در حال حاضر رمپ‌های ضلع جنوبی این خیابان، از سمت خیابان زیتون به صورت پیوسته در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای عملیات مناسب‌سازی معابر، تسهیل در عبور و مرور و دسترس‌پذیری گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه معلولان و افراد کم‌توان جسمی به شبکه معابر درون‌شهری است.

کد خبر 720035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.