۲ محور مواصلاتی گیلان تا اطلاع ثانوی مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: محور آستارا-اردبیل در محدوده حیران به دلیل کولاک و یخبندان و محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل یخبندان و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، در تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در محورهای سیاهکل - دیلمان حداکثر ارتفاع برف پنج سانتیمتر و بلوردکان - خصیب دشت سفیدپوش شده و بارش شدید برف در این محورها در جریان است‌.

وی با اشاره بارش خفیف برف در غرب گیلان افزود: در محورهای بهارستان - آق‌چای حداکثر ارتفاع برف ۹۰ سانتیمتر، پونل - خلخال حداکثر ارتفاع برف ۵۰ سانتیمتر، اسالم - خلخال حداکثر ارتفاع برف ۵۰ سانتیمتر و آستارا - تالش حداکثر ارتفاع برف ۲۵ سانتیمتر گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: در محورهای زیاز - شوک حداکثر ارتفاع برف پنج سانتیمتر، رودسر - لات محله حداکثر ارتفاع برف پنج سانتیمتر، ماسال - گیلوان و فومن - ماسوله با بارش برف سفیدپوش شده است.

نیک‌فهم با بیان اینکه بارش برف خفیف در گردنه الماس در محور اسالم-خلخال در جریان است، تصریح کرد: محور آستارا-اردبیل در محدوده حیران به دلیل کولاک و یخبندان و محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل یخبندان و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، افزود: به شهروندان و مسافران توصیه می‌کنیم برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار می‌باشد.

کد خبر 720030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.