ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک

رئیس شورای اسلامی شهر اراک بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، داوود قربانی در صحن علنی شورای شهر اراک اظهارکرد: همکاری مجموعه راه و شهرسازی و حوزه مدیریت شهری بویژه در تحویل اراضی دره گردو الزامی است.

وی همچنین بر ضرورت توجه به بحث جذب نیرو با وجود ضعف ساختار کارشناسی شهرداری تاکید کرد و به طرح مسائلی در خصوص وضعیت پارکینگ بیمارستان ولیعصر (عج)، آلودگی هوای اراک، پرداخت عوارض آلایندگی صنایع بزرگ، پرداخت.

رئیس شورای شهر اراک به نمایندگی از شورای از استاندار مرکزی برای برگزاری همایش سرآمدان دیارآفتاب قدردانی کرد.

همسویی دولت و مدیریت شهری را فرصتی طلایی برای خدمت به شهروندان

عباس خسروانی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک هم با ارائه گزارشی از وضعیت بودجه شهرداری اراک، همسویی دولت و مدیریت شهری را فرصتی طلایی برای خدمت عنوان کرد و گفت: باید با همدلی و هم‌افزایی، از این فرصت ایجاد شده بیش از پیش بهره برد.

ایجاد رصدخانه مدیریت شهری اراک در دستور کار است

علی اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک هم گفت: به منظور تسهیل در امور، ایجاد رصدخانه مدیریت شهری در اراک را دنبال می‌کنیم که لازمه آن همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی است‌.

وی با اشاره به لزوم توجه به حوزه حمل و نقل عمومی در شهر اراک بر نوسازی ناوگان اتوبسرانی تاکید کرد.

لزوم بازنگری در طرح جامع اراک

سید وحید میرنظامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک هم برلزوم بازنگری در طرح جامع اراک، قانون هوای پاک و طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک تاکید کرد و گفت: توجه صنایع به مسئولیت‌های اجتماعی و اجرای طرح قطار شهری امیرکبیر-اراک-مهاجران و امیرکبیر ضروری است.

ضرورت جذب نیروی متخصص در شهرداری اراک

سید رضا قریشی دیگر عضو شورای شهر اراک هم بر وصول مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها، ضرورت تغییر ساختار شهرداری و جذب نیروی متخصص در بدنه شهرداری تاکید کرد.

ضرورت تسهیل‌گری در بازآفرینی شهری و اصلاح طرح جامع اراک

علی چگینی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اراک هم با تاکید بر لزوم همکاری پررنگ‌تر راه و شهرسازی و حوزه مدیریت شهری، ضرورت تسهیل‌گری در بحث بازآفرینی شهری و اصلاح طرح جامع اراک را خواستار شد.

لزوم برخورداری پروژه گردشگری دره گردو از اعتبارات ملی

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک هم بر لزوم برخورداری پروژه گردشگری دره گردو از اعتبارات ملی و تشکیل قرارگاه آسیب‌های اجتماعی در شهر اراک تأکید کرد.

به گزارش ایمنا، در این نشست همچنین محمد عسگری، حسن قربانی و حامد آجرلو دیگر اعضای شورای اسلامی شهر اراک به صورت خلاصه مواردی را در رابطه با هم‌افزایی در فعالیت‌های مشترک مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های اولویت‌دار شهری و مباحث فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

علی جعفر محصولی نایب رئیس شورای شهر اراک هم همراهی شورا و دولت در این دوره بویژه در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن را کم‌نظیر عنوان کرد.

کد خبر 720026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.