تدارک ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سطح کشور

مدیرکل امور استان‌های سازمان صدا و سیمای کشور از راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی انتخابات در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور استان‌های سازمان صدا و سیما، استاندار، فرمانده سپاه فتح، فرماندهی انتظامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی کانال‌های انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه انتخاباتی بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت و کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام افتتاح شد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی را کار بزرگ و فاخر سازمان صدا و سیما دانست و اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس از فرصتی که صدا و سیما در اختیار آنها قرار داده به نحو احسن استفاده کرده و در فضایی سالم به دور از تنش و اهانت خود را به مردم معرفی کنند.

وی با اشاره به وحدت و همدلی میان اعضای ستاد انتخابات استان گفت: اعضای ستاد مصمم به برگزاری انتخابات سالم هستند و امیدواریم با حضور مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و تعیین نمایندگان شایسته‌ای برای استان و تأثیرگذار در سطح ملی باشیم.

در ادامه این آئین حسن عابدینی مدیرکل امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سطح کشور تدارک دیده شده تا نامزدهای مجلس شورای اسلامی بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مردم بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات، به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه نامزدها می‌پردازد و نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها خود هستند.

مدیرکل امور استان‌های سازمان صداوسیمای کشور آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزدها را از اهداف راه اندازی این کانال‌های انتخاباتی عنوان کرد و ادامه داد: میزان فعالیت کانال‌ها در مرحله اول به صورت آزمایی و پخش روزانه ۲ ساعت برنامه است.

عابدینی انتخابات را نوعی جهاد تبیین دانست و بیان داشت: انتخابات مایه سربلندی ایران اسلامی است و همه وظیفه داریم در این جهاد تبیین شرکت کنیم و سازمان صداوسیما هم زمینه را برای رقابت انتخاباتی و تبلیغات نامزدها فراهم کرده‌است.

کد خبر 719990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.