وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش دید در ۶ محور استان اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از وزش باد شدید و گرد و غبار محلی در بعضی محورهای برون‌شهری استان خبر داد و گفت: رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، در بعضی از محورهای مواصلاتی در سطح استان با طوفان‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و غبار در سطح جاده‌ها روبه‌رو هستیم که لازم است رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توصیه‌های مأموران پلیس راه دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر در محورهای اردستان، نائین، خور، جندق، نجف آباد و شاهین‌شهر، وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و کاهش دید افقی برای رانندگان وجود دارد که شهروندان باید با دقت بیشتری تردد و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم با توجه به وزش باد شدید و کاهش دید در این محورها سرعت مطمئنه را رعایت کنند و به توصیه‌های ترافیکی مأموران پلیس راه هنگام تردد در محورهای استان توجه ویژه داشته باشند تا شاهد وقوع تصادفات و حوادث تلخ و ناگوار در سطح محورهای مواصلاتی نباشیم.

کد خبر 719987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.