آغاز طرح هوشمندسازی پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هوشمندسازی پلیس در راستای تسریع و اجرای به موقع ماموریت ها، تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع و روان‌سازی ارائه خدمات به شهروندان با تجهیز یگان‌های انتظامی استان به سیستم‌های رایانه ای و خودروهای گشتی به دستگاه های جی پی اس کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _یکشنبه بیست و چهارم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع، تسریع در ارائه خدمات به آنها، هوشمند سازی پلیس و اجرای سریع و به موقع مأموریت‌ها، اقدامات خوبی در یگان‌های انتظامی کرمانشاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۱۶ دستگاه ست کامل رایانه مجهز به همراه ۱۶ دستگاه مانیتور صنعتی ویدئو وال در میان یگان‌های انتظامی سطح استان توزیع شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین ۱۳۲ دستگاه "جی پی اس" نیز در راستای کنترل و هدفمند کردن گشت‌های انتظامی و پلیس‌های راه و راهور بر روی خودرو این یگان‌ها نصب شده است.

سردار حاجیان ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات دریافتی پلیس و ارتقای امنیت اجتماعی در استان باشیم.

وی گفت: هدف پلیس ارائه بهترین خدمات به مردم و مقابله مجدانه با مجرمانی است که امنیت و آرامش مردم را هدف گرفته‌اند و در این راستا من و همکاران در همه بخش‌های انتظامی مصمم هستیم که خدمتگزار خوبی برای شهروندان باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هوشمندسازی پلیس در راستای تسریع و اجرای به موقع مأموریت‌ها، تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع و روان‌سازی ارائه خدمات به شهروندان با تجهیز یگان‌های انتظامی استان به سیستم‌های رایانه‌ای و خودروهای گشتی به دستگاه‌های جی پی اس کلید خورد.

کد خبر 719981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.