افزایش ۱۷۳ درصدی ارزش کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات کرمانشاه

مدیرکل گمرک کرمانشاه از افزایش ۱۷۳ درصدی ارزش کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی اصغر عباس‌زاده امروز _یکشنبه بیست و چهارم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزن کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در ۹ ماهه سال جاری را ۲ میلیون ۵۸۵ هزار و ۵۹۵ تن به ارزش یک میلیارد و ۱۷ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۷۹۰ دلار بوده است.

وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۲۴۴ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۱۷۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: گمرک پرویزخان با ۹۹۰ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۹۲۸ دلار به وزن ۲ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۷۰۷ تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه، سهم ۹۷ درصدی ارزش و سهم ۹۸ درصدی وزن را از آن خود کرد.

عباس‌زاده عنوان کرد: این میزان کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۲۳۸ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش سه درصد و از حیث وزن دو درصد بیان و اضافه کرد: مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان ۲۶ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۸۶۲ دلار به وزن ۴۳ هزار و ۸۸۸ تن است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه بیشتر کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد.

کد خبر 719978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.