ساخت ۷۰۰۰ واحد مسکن به سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد محول شد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد بر آمادگی کامل این سازمان برای همکاری و تعامل بیشتر با سازمان‌های همیاری ‌و شهرداری‌های کشور در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده صبح امروز _ یکشنبه بیست و چهارم دی_ در دیدار با سیدمحمد اسماعیل فاطمی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان یزد به سازمان همیاری شهرداری‌ها سپرده شده که تاکنون ساخت بیش از ۷۰۰۰ واحد در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته و با قوت، قدرت و حمایت شورای مسکن استان در حال اجراست.

وی افزود: در تلاش هستیم در اجرای پروژه‌های شهری نیز به صورت جدی به عنوان یار و یاور شهرداری‌ها وارد شویم و سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد برای همکاری و تعامل بیشتر با سازمان‌های همیاری شهرداری‌های کشور و شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و با کیفیت قابل قبول آمادگی کامل دارد.

ضرورت افزایش تعاملات سازمان همیاری شهرداری‌های یزد و خراسان جنوبی

سیدمحمد اسماعیل فاطمی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تعاملات سازمان همیاری شهرداری‌های یزد و خراسان جنوبی، بیرجند را یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی برای بهره بردن از زیبایی‌های این شهر دانست.

فاطمی تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد به عنوان قرارگاه سازندگی در مسیر توسعه و آبادانی استان شناخته شده، بتوان در حوزه مدیریت شهری پروژه‌های مشترکی را با سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد آغاز کرد و به بهره‌برداری رساند.

به گزارش ایمنا، بازدید از شهرک ۳۷۷ هکتاری پردیس زندگی یزد، پروژه نهضت ملی مسکن ۱۲۱۶ واحدی شهید محمدخانی، کارخانه مبلمان شهری و مجموعه تولید و ماشین آلات سازمان همیاری شهرداری استان یزد از جمله برنامه‌های سفر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی و شهرداران این استان به یزد بوده است.

کد خبر 719977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.