هزینه ۲۴ میلیارد تومانی برای لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: برآورد هزینه اجرای آسفالت در این منطقه طی سال جاری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان است و تاکنون بالغ بر ۷۵۰۰ تن آسفالت در منطقه اجرا شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مدیریت شهری خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر شهر اصفهان از مطالبه‌های بحق شهروندان است، بنابراین به‌طور مستمر در حال اجرا است.

وی افزود: شهرداری برای جلب رضایت شهروندان، خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارد را با اولویت‌بندی، لکه‌گیری و آسفالت می‌کند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر تأثیر خوبی در ایجاد شهری ایده‌آل و زیبا خواهد داشت، تصریح کرد: هدف از انجام این اقدامات و فعالیت‌ها، خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان است.

کارگر با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است، گفت: اداره عمران منطقه ۵ و نیروهای تلاشگر آن، در راستای بهبود شرایط عبور و مرور، سیما و منظر شهری، با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه‌گیری آسفالت را به‌طور مستمر در معابر و خیابان‌های سطح شهر اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: برآورد هزینه اجرای آسفالت در منطقه ۵ در سال جاری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان است و تاکنون بالغ بر ۷۵۰۰ تن آسفالت در منطقه به وسعت ۶۷ هزار متر مربع اجرا شده است.

کارگر افزود: سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و با توجه درخواست‌های مکرر شهروندان برای بهبود، زیرسازی و آسفالت معابر منطقه ۵ با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال حدود ۷۰۰۰ متر مربع زیرسازی به ضخامت ۵ سانتی‌متر و لکه‌گیری آسفالت در سطح منطقه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به مساحت تقریبی ۱۲ هزار متر مربع انجام شد.

وی گفت: تهیه و اجرای روکش آسفالت سطح معابر اصلی منطقه ۵ با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و اجرای ۱۵ هزار متر مربع روکش آسفالت تاکنون و عملیات روکش آسفالت معابر اصلی این منطقه (قسمتی از خیابان‌های مارنان، شاهد و جمال‌زاده بزرگراه‌های شهید اقارب‌پرست، شهدای صفه، شهید دستجردی و خیابان شهدای صفه) با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

کارگر اظهار کرد: لکه‌گیری معابر به در خواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ انجام می‌شود که لکه‌گیری نقاطی که آزادسازی شده، عقب‌نشینی ساختمان و معابر اصلی گذرهای فرعی در همه محلات در حال اجرا است و عملیات آسفالت در روزهای پایانی بهمن ۱۴۰۲ تمام می‌شود، البته عملیات لکه‌گیری به صورت مستمر در حال اجرا است.

کد خبر 719922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.