لزوم تعیین تکلیف معوقات و مطالبات شهرداری گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداری بیش از ۲۰۰ میلیارد از دستگاه‌های دولتی مطالبات و حدود ۴۷۰ میلیارد به پیمانکاران بدهکار است که این معضل باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، عیسی مهری اظهار کرد: مشکلات نیروهای شهرداری به‌خصوص منابع درآمدی و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به تعیین تکلیف بدهکاری و مطالبات شهرداری بیان کرد: شهرداری بیش از ۲۰۰ میلیارد از دستگاه‌های دولتی مطالبات و حدود ۴۷۰ میلیارد بدهکاری به پیمانکاران دارد و این موضوع باید از طریق استانداری و فرمانداری پیگیری و بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با توجه به تحقق نیافتن وعده‌های شهرداری عنوان کرد: در خصوص تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی تدابیر اصولی باید در نظر گرفته شود.

مهری درباره عملکرد شرکت آب منطقه‌ای و آبفای گرگان عنوان کرد: اکثر مناطق شهر گرگان به‌خصوص محلات حاشیه‌نشین با تنش آبی و قطعی آب مواجه هستند و حتماً باید تمهیداتی لازم برای رفع مشکلات بهداشتی و قطعی آب در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: از دستگاه‌های متولی برای اشتغال جوانان و ایجاد فرصت‌های شغلی درخواست دارم که به این امر مهم حتماً توجه داشته باشند و در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ و اعتبارات تملک دارایی توسط دستگاه‌های اجرایی دیده شود.

کد خبر 719892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.