خرید تجهیزات برای آتش‌نشانی تبریز به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان

شهردار تبریز از خرید تجهیزات آتش‌نشانی به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: تلاش داریم رفت‌وروب این مناطق به صورت مکانیزه انجام شود و ضمن ارائه آموزش‌های لازم، علائمی نیز جهت استفاده حین کار به کارگران ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار صبح امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در صدوشصت‌و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تدوین برنامه کاهش خطرات و سوانح اظهار کرد: مناطق پرخطر و حادثه‌خیز شهر توسط شهرداری شناسایی و جهت اصلاح به مناطق ابلاغ شده است.

وی از پیگیری مستمر آمار وضعیت این نقاط خبر داد و افزود: تلاش داریم رفت‌وروب این مناطق به صورت مکانیزه انجام شود و ضمن ارائه آموزش‌های لازم، علائمی نیز جهت استفاده حین کار به کارگران ارائه شده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه کاهش سوانح برای کارگران جزو موضوعات اولویت دار شهرداری تبریز است، تصریح کرد: به صورت جدی در پی ایجاد تمهیداتی برای کارگرانی هستیم که به‌طور شبانه‌روزی نسبت به ارائه خدمات برای شهروندان تلاش می‌کنند.

هوشیار با تاکید بر لزوم همراهی سایر دستگاه‌ها در حوزه مدیریت بحران خاطرنشان کرد: شهرداری در حوزه مدیریت بحران تنها بوده و اداره کل راه و شهرسازی استان حتی زمینی برای احداث سالن‌های مدیریت بحران اختصاص نداده است؛ این در حالی است که چندین سالن چندمنظوره توسط شهرداری تبریز در دست احداث است.

وی اضافه کرد: شهرداری تبریز با ۳۰۰ میلیارد تومان نسبت به خرید تجهیزات آتش نشانی اقدام کرده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه در بارندگی‌های اخیر، تمام مدیران شهرداری در میدان عمل بوده‌اند، گفت: اگر شورای اسلامی شهر در خصوص تأسیس سازمانی برای مدیریت بحران به نتیجه برسد، شهرداری آماده راه‌اندازی این سازمان خواهد بود.

هوشیار با مقایسه عملکرد شهرداری نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: مجموعه‌های راه و شهرسازی و آب و فاضلاب نیز تکالیفی بر عهده دارند که باید نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

کد خبر 719879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.