لامپ‌های فرسوده معابر سطح شهر یزد تعمیر شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: لامپ‌های بعضی خیابان‌های شهر یزد نیاز به تعمیر و بازنگری دارد تا در شب شهروندان برای رفت آمد دچار مشکل نشوند، همچنین امنیت شهر به‌ویژه در بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری به خطر نیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمدمهدی نیکونژاد اظهار کرد: روشنایی شهر یزد همواره مورد پیگیری و تاکید اعضای شورا بوده است؛ بنابراین ضمن قدردانی برای اقداماتی که تاکنون انجام شده است، در حال حاضر لامپ‌های بعضی خیابان‌ها و معابر شهر یزد یا سوخته یا به‌صورت یک در میان خاموش است و نیاز به تعمیر و بازنگری دارد.

وی افزود: قرار بود از لامپ‌های فوق کم‌مصرف و با طول عمر زیاد استفاده شود، در حالی که وات مصرفی لامپ‌ها کاهش پیدا کرده بهتر است تمام لامپ‌ها روشن شود و ایده یک در میان خاموش بودن چراغ‌های معابر بازنگری و همه چراغ‌ها روشن شود.

رئیس کمیسیون نظارت و عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یزد به عنوان پایلوت کشور در استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی برای مصرف کمتر مشخص شده است و اقداماتی نیز توسط شرکت توزیع برق، همچنین وزارت نیرو در دست اقدام بوده و است، اما تعداد زیادی از لامپ‌هایی که عوض شده نیز خاموش، سوخته یا دچار نقص شده است.

نیکونژاد تصریح کرد: طی بازدیدی که از پل‌های عابر پیاده سطح شهر یزد انجام شد، تنها پل‌هایی که دارای تابلوهای تجاری است روشنایی مناسب دارد و سایر پل‌ها که زیر نظر سازمان سیما و منظر یا سازمان فرهنگی شهرداری است و بیشتر تابلوهای فرهنگی و مذهبی روی آن‌ها نصب است روشنایی مناسبی ندارد و باید اصلاح شود.

وی اضافه کرد: لازم است نظارت دقیق و مؤثری روی آن‌ها انجام شود، موضوعی که باید توسط شهرداری پیگیری شود.

کد خبر 719814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.