کسب رتبه نخست گلستان در کاهش جان‌باختگان تصادفات درون‌شهری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان از کسب رتبه نخست استان در کاهش جان‌باختگان در تصادفات درون‌شهری خبر داد و گفت: با تلاش تمام دستگاه‌های متولی، گلستان به این رتبه نائل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان سیدمهدی مهیائی صبح امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بهار، تابستان و پاییز سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در تصادفات درون‌شهری استان ۲۰ نفر کمتر جان باختند.

وی با بیان اینکه تصادفات درون‌شهری در سال جاری ۳۰ درصد کاهش داشته است، افزود: بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای برون‌شهری که از داخل شهرها عبور می‌کند همچون شهرستان بندر گز که طی همین ماه‌های گذشته عملیات آسفالت معابر و تعریض حاشیه جاده اصلی آن را داشتیم، به کاهش آمار تصادفات درون‌شهری کمک زیادی کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: روکش و آسفالت شهر جلین، قرق، فاضل‌آباد، خان ببین، نگین‌شهر، نوده خاندوز، مزرعه کتول و بخشی از محدوده شهر دلند و صادق‌آباد به سمت جنگل گلستان و گالیکش نیز با هدف کاهش تصادفات و تردد ایمن بهسازی شد.

مهیائی با اشاره به آمار قابل توجه جان‌باختگان تصادفات در جاده‌های برون‌شهری گفت: تلاش مجموعه دستگاه‌های متولی به ایمن‌سازی این محورها برای کاهش آمار تصادفات برون‌شهری است.

کد خبر 719811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.