هزینه ۶ هزار میلیارد تومانی دولت در شهرستان سربیشه

فرماندار سربیشه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سربیشه، محمدرضا لکزائی شامگاه شنبه _بیست‌وسوم دی_ در برنامه فرهنگی اجتماعی بخش مرزی که با مناسبت نکوداشت روز شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، معرفی پتانسیل‌های شهرستان و امیدآفرینی در جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های نکوداشت روز شهرستان سربیشه به‌شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره با اینکه امسال برنامه‌های نکوداشت روز شهرستان با محوریت مردم و به‌کارگیری نیروی عظیم مردمی برگزار می‌شود، افزود: در هر سه بخش مرکزی، درح و مود با مشارکت مردم برنامه‌های فاخری پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

فرماندار سربیشه با اشاره به دستاوردهای نکوداشت روز شهرستان در سال گذشته گفت: وعده معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان بود که در قالب طرح توسعه شهرستان سربیشه برای طرح‌های مختلف تخصیص خواهد یافت.

لکزایی گفت: کشور، استان و شهرستان سربیشه به لطف این نظام الهی و دولت مردمی آیت‌الله رئیسی امروز به کارگاه سازندگی تبدیل شده و طی همین مدت گذشت دو سال از دولت سیزدهم بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در زمینه‌های مختلف شهرستان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مهر ۱۳۷۰ با حضور در پایگاه بسیج درح خطاب به مسئول پایگاه بسیج نامه‌ای با محتوا و دارای نکات ارزشمند و کلیدی را عنوان کرد، گفت: سردار سلیمانی اخلاص در عمل و ولایت‌مداری را مورد تاکید قرار می‌دهند.

فرماندار سربیشه با اشاره به انتخابات افزود: حضور در صحنه و مشارکت حداکثری به معنای ناامیدی دشمن و مأیوس شدن دشمنان نظام و انقلاب است و اگر دلسوز نظام و عاشق حاج قاسم هستیم و می‌خواهیم مدیون خون شهدا نباشیم باید پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری داشته باشیم.

کد خبر 719786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.