شهرداری در تلاش برای برف‌روبی معابر شهری اردبیل است

شهردار اردبیل گفت: هم‌زمان با آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی خیابان‌ها و معابر از اولین دقایق بارش آغاز شده است و شهرداری اردبیل با ۱۷۲ دستگاه ماشین‌آلات و ۸۰۰ نیروی خدمات شهری به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری صبح امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در حاشیه بازدید از سطح شهر، از تلاش مدیریت شهری برای آرامش خاطر شهروندان خبر داد و اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز بارش برف در اردبیل، عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر در سطح شهر آغاز شده است و این خدمات با استفاده از ۱۷۲ ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و بهره‌گیری از ۸۰۰ نیروی خدمات شهری در حال انجام است.

وی افزود: جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر و به‌موقع به شهروندان در پی بارش برف از ظرفیت و تجهیزات بخش خصوصی نیز بهره خواهیم برد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه پارک خودروها در معابر، منجر به کاهش سرعت برف‌روبی می‌شود، تصریح کرد: شهروندان باید از پارک خودرو در کنار خیابان‌ها و معابر اصلی خودداری کنند و هم‌اکنون نیز همه معابر و خیابان‌های شهر باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

صفری ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم مشکلات خود در ارتباط با برف‌روبی معابر اصلی و فرعی را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا عوامل مدیریت شهری نسبت به رفع مشکل احتمالی اقدام کنند.

وی گفت: در پل‌ها و مسیرهای شیب‌دار مخزن نمک جانمایی شده است و شهروندان می‌توانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

کد خبر 719783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    والله ما که ندیدیم اردبیل از نظر حجم برف تا الان یعنی تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ تمیز بشه. این ضعف بسیار شدید شهردار جدید را نشان می دهد. باز هم آفرین به شهردار سرعین که سرعین را مثل کف دست تمیز کرده