نگاه غیرانتفاعی به پارکینگ‌های عمومی موجب کاهش شکایات مردمی شده است

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: نگاه غیرانتفاعی به پارکینگ‌های عمومی تحت مالکیت شهرداری اصفهان، موجب کاهش چشمگیر شکایات مردمی و ارتقای سطح کیفیت خدمات پارکینگ شده است.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر نقش پارکینگ در مدیریت ترافیک کلان‌شهرها اظهار کرد: رویکرد و سیاست‌های مدیریت شهری در ارائه خدمات پارکینگ‌های عمومی در شهر اصفهان از عوامل مؤثر در بهبود و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان است.

وی افزود: نگاه غیرانتفاعی به پارکینگ‌های عمومی تحت مالکیت شهرداری اصفهان، موجب کاهش چشمگیر شکایات مردمی و ارتقای سطح کیفیت خدمات پارکینگ شده است.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا ۹۰ درصد پارکینگ‌های تحت مالکیت شهرداری به شرکت مهندسی نیک‌اندیش که به‌صورت تخصصی در حوزه ترافیک فعال است واگذار شده است و این شرکت با مدیریت و نظارت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک در زمینه اداره پارکینگ‌ها فعالیت خود را بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های مدون اجرا می‌کند.

آقایی خاطرنشان کرد: تجربه اداره یکپارچه پارکینگ‌های عمومی از نظر نگرش سیستمی و فرایند اجرایی حاصل از آن علاوه بر حذف تخلفات مالی و بهبود کیفیت خدمات، می‌تواند بستری نوین و الگویی جدید از مدیریت و بهره‌برداری تخصصی از پارکینگ‌های عمومی در سطح کشور را فراهم کند.

وی ادامه داد: استفاده از تجهیزات و تأسیسات به‌روز و مدرن در پارکینگ‌های عمومی از الزامات بهره‌برداری مطلوب است که در این راستا تمام پارکینگ‌ها، مجهز به سامانه ورود و خروج، نمایشگر قیمت، پرینتر فاکتور، دوربین‌های پلاک‌خوان ورودی و خروجی، دوربین‌های نظارت تصویری، تجهیزات ایمنی و علائم ترافیکی است.

کد خبر 719753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.