انتقال آب‌های سرانی موجب رونق کشاورزی در خراسان شمالی می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: با انتقال آب‌های سرانی به شهرهای استان، آب سدها برای کشاورزی مصرف شده و باعث رونق کشاورزی و تحول در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ شنبه بیست‌وسوم دی _ در دیدار با احزاب خراسان شمالی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات پایبندی به نظام، تبعیت از رهبری و ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز وظیفه همه ما و علاقه مندان به کشور و نظام این است که به پاس حرمت خون پاک شهدا و اجابت به منویات مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های رأی، گفت: با ایستادن در زیر پرچم ولایت فقیه و حضور پررنگ در انتخابات دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی را ناامید کنیم.

حسین نژاد تصریح کرد: اگر امروز رهبر معظم انقلاب برای ما نقطه‌ای را مشخص و هدفی را قرار می‌دهد، ما باید مطیع امر ولایت باشیم، زیرا رهبر انقلاب به‌عنوان دیده‌بان انقلاب همه چیز را از بالا می‌بیند و بصیرت دارند.

وی گفت: هیئت نظارت بر اساس شاخص‌ها و معیارها اقدامات لازم را انجام می‌دهد بنابراین تأیید یا عدم احراز افراد مربوط به قشر خاصی نیست و فرصت اعتراض و بررسی مجدد گذاشته شده تا هیچ حقی ضایع نشود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در یازدهم اسفند یک بستر واقعی برای حضور مردم از هر قشری و با هر تفکر در انتخابات فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: بصیرت و جهاد تبیین فراتر از همه برنامه‌های مقطعی و مناسبتی و امری دائمی است و هدف آن ثبات نظام است.

حسین نژاد گفت: آمادگی و آگاهی با بصیرت اجتماع موجب جلوگیری از به ثمر رسیدن اقدامات و اهداف دشمنان می‌شود و با انسجام و اتحاد ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حفظ خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین و بنیادی‌ترین اعتقادات ما اعتقاد به مقام معظم رهبری است، بیان کرد: همه ما سربازان ولایت بوده و باید در حفظ آرمان‌های حکومت اسلامی ثابت قدم باشیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: منش همه ما که برای رسیدن نظام اسلامی در جبهه‌ها حضور داشته و شهیدان بسیاری در این راه تقدیم کرده‌ایم، پایبندی به اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی است.

حسین نژاد در بخش دیگر سخنان خود ضمن اشاره به اینکه هدف گذاری مسئولان در استان در بحث آب بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتقال آب سرانی به استان آب پشت سدها برای کشاورزی و دامداری استان استفاده شود.

وی یکی از دیگر اقدامات را انتقال پساب به صنایع خواند و افزود: به زودی با بهره برداری از این پروژه آب هشت حلقه چاه برای مصارف استان آزاد خواهد شد و با این اقدام تراز برداشت آب زیرزمینی هم حفظ می‌شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: با پیگیری از دفتر مقام معظم رهبری تمام اعتبارات سفر که برای ساخت مدارس باقی مانده بود برای اتمام پروژه‌های احداث مدارس مصوب شده سفر، گرفته شد.

وی افزود: از محل سفر ریاست جمهوری به استان نیز برای ارتقای زیرساخت آموزشی و ساخت مدارس اعتبارات خوبی مصوب شد.

کد خبر 719746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.