تعطیلی مدارس مناطقی از آذربایجان شرقی فردا یکشنبه ۲۴ دی

مدارس در ۱۳ منطقه آذربایجان شرقی فردا یکشنبه غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه، هوراند، هریس ورزقان و خاروانا، مدارس شهری و روستایی این منطقه فردا _یکشنبه، بیست‌وچهارم دی_ در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری است.

وضعیت تردد در منطقه اسکو، فعالیت آموزشی مدارس روستایی این منطقه نیز در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دهستان گنبرف (روستاهای قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف) و دهستان سهند (روستاهای اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان) غیر حضوری است.

با توجه نامناسب بودن وضعیت تردد در برخی مناطق روستایی منطقه خداآفرین، مدارس بخش منجوان در مقطع تحصیلی ابتدایی روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ غیرحضوری است‌.

همچنین با توجه به بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس منطقه صوفیان در بخش رودقات این منطقه، در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در منطقه کلیبر نیز مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه -بیست‌وچهارم دی- در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این اطلاعیه مدارس پیش دبستانی و ابتدایی بخش آبش احمد منطقه عشایر در شیفت صبح غیر حضوری و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع خواهند شد. (مدارس شیفت بعد از ظهر طبق روال عادی دایر خواهند بود)

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه بیست‌وچهارم دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح غیرحضوری است.

همچنین با توجه به نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه فردا در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

در منطقه خواجه نیز مدارس شهری و روستایی این منطقه فردا در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه تیکمه‌داش، مدارس شهری و روستایی این منطقه فردا در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

مدارس روستاهای دهستان سفیدان و روستای اوغلی شهرستان تبریز نیز فردا در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

مدارس استثنایی این منطقه در شهر و روستا در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری است.

شایان ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

در روزهایی که به دلیل آلودگی یا برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش‌آموزان را ارزیابی و پایش کنند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

کد خبر 719731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.